Δευτέρα, Ιανουαρίου 19

Inauguration Day


Γεια σας φίλες και φίλες....

Πάει καιρός που έχετε χεσμένο το βλογ μου και δεν το επισκέπτεσθε. Πάνε οι καλές μέρες που ορμούσατε κατά χιλιάδες και το ρίχνατε. Που τα ποστ ξεπερνούσαν αυτά του Νίκου Δήμου και οι επισκέψεις αυτές του Πιτσιρίκου.

Είναι αλήθεια φανατική μου φίλη ότι το βλογ μου περνάει κρίση. Δεν το διαβάζει πλέον κανένας και μόνο το προγραμματάκι που έφτιαξα για να μπαίνει αυτόματα σε διάφορες ιστοσελίδες μου ανεβάζει λίγο το rank. Τώρα ευλόγως θα ρωτήσεις πόσο ξιπασμένος είμαι. Πόλυ - πάρα πολύ αλλά αυτό δεν έχει σχέση με το προγραμματάκι που έφτιαξα πριν από χρόνια στα πλαίσια μιας εργασίας μαθήματος και από τότε δεν το έχω σταματήσει.

Αυτά τα λίγα. Το βλογ μου περνάει κρίση όπως η αμερικάνικη οικονομία και αυτό είναι προφανές. Είναι στα αζήτητα όπως οι Cadillac της διπλανής αντιπροσωπείας που ακόμα και τα περιστέρια αρνούνται να τις χέσουν.

Από την άλλη τα περιστέρια της πλατείας Συντάγματος αποδείχθηκαν ιδιαίτερα ενεργητικά μιας και καθώς περπατούσα πριν μερικές μέρες μαζί με τη φίλη μου, ένα περιστέρι την έχεσε κανονικά στο μάγουλο και στο βυζί...Καλά, δε σας λέω φάση, φαντάζεστε !!

Που λέτε επανήλθα στις Πολιτείες που πλέον μετά από τις διαβεβαίωσεις του Ομπάμα (ή κάποιου μαϊντανού από τη χθεσινή φιέστα) είναι Ηνωμένες και όχι ξέχωρες. Συγκινήθηκα τόσο που αποφάσισα να ταχθώ στο πλευρό του για την ανοικοδόμηση του ωραίου αυτού έθνους. Έτσι ξεκίνησα γενική φασίνα στο σπίτι και μετά πήγα στο Giant όπου στήριξα την οικονομία κάνοντας ζημιά 201,36 δολλαρίων. Γύρισα σπίτι και έφτιαξα της καλύτερες φακές στην ιστορία μου. Λοιπόν λατρεύω τις φακές. Με φετούλα και ψωμάκι είναι το αγαπημένο μου όσπριο. Επι τι ευκαρεία θέλω να καταγγείλω το ότι εδώ πωλείται Feta Cheese που δεν είναι ελληνικό. Να παρέμβει αμέσως το Υπ. Εξ. και η Ντόρα, που εδώ που τα λέμε, αν δεν της είχε φάει τον άντρα η 17Ν, δε θα την ήξερε ούτε η κουτσή Μαρικά...

Όπως έχεις καταλάβει η κατάσταση είναι απάλευτη. Το βλογ διανύει τη δική του αμερικάνικη κρίση και το οικονομικό μου επιτελείο σκέφτεται σοβαρά να δημοσιεύσει γυμνές φωτογραφίες του Σωκράτη σε μια προσπάθεια ανάκαμψης στις ηλικίες 15-44.

Και καλά το ιστολόγιό μου... Αι ΗΠΑ ; Τι θα γίνει με την υπερδυνάμη ΗΠΑ που μόνο υπερδύναμη δεν είναι πια. Γιατί αν το καλοσκεφτείς τι της έχει απομείνει; Μην της έχει απομείνει το δολλάριο που ακόμα και ο Ουασιγκτον θέλει να φύγει απο πάνω του ; Μην της έχουν απομείνει οι ουρανοξύστες που μπροστά σε αυτούς του Αμπου Ντάμπι και του Ντουμπάι μοιάζουν σαν αποξηραμένο μυγιόφτυσμα. Μην της έχουν μείνει τα χρηματιστήρια (εδώ γελάνε...). Μην της έχουν μείνει τα επενδυτικά funds; Το μεγαλύτερο εδώ και χρόνια βρίσκεται στο σοσιαλιστικό (πάντα) Πεκίνο. Μην της έχει μείνει το Διάστημα ; Καλά αυτό δεν το είχε ποτέ. Μια φορά που ο Αμστρονγκ επάτησε τη Σελήνη και μια που ξαναπέρασε ο Τομ Χανκς.... Από τότε το έχουν αφήσει στους Ρώσους που χωρίς της συγκατάθεσή τους ούτε βεγγαλικά δεν μπορούν να εκτοξεύσουν. Μην της έχει μείνει η τεχνολογία; Εδώ για να είμαστε δίκαιοι οι απόψεις διίστανται. Αδιαμφισβήτητα της έχουν μείνει τα πανεπιστήμια (για πόσο ακόμα) και άρα η γνώση. Όμως τα αμάξια τους είναι για πέταμα. Η τεχνολογία της Honda είναι χρόνια μπροστά. Από την άλλη στρατιωτικά οι Αμερικάνοι είναι δυνατότεροι. Πρέπει να υπάρχει κάποια συμφωνία στον καταμερισμό της τεχνολογίας. Κρατήστε τα αμάξια-κρατάμε τους πυραύλους. Όχι απαραίτητα σε επίπεδο κρατών. Μπορεί και οι εταιρείες μεταξύ τους να τα συμφώνησαν, ποιος ξέρει; Η κατάσταση είναι στο απροχώρητο...20 χρόνια μετά την κατάρρευση του παραπετάσματος η Αμερική καταρρέει και μαζί της και όλες οι οικονομίες που έμαθαν να ζουν ξοδεύοντας περισσότερα από όσα παράγουν και αυτό το ονόμασαν ευημερία.

Και ο Ομπάμα ; Τι ξέρει ο Ομπάμα ; Τι μπορεί να κάνει ; Καλά η φιέστα και η χαζοχαρούμενη αμερικάνικη κουλτούρα στα προεόρτια. Καλώς ο Lincoln, αλλά τα Lincoln σε λίγο θα δίνονται δώρο μαζί με την κυριακάτικη Washington Post.

Τι να κάνει και ο Ομπάμα; Τι περιμένουν από αυτόν; Πολλά ερωτική μου αναγνώστρια...πάρα πολλά...Μη με πιέζεις άλλο θα ομολογήσω: Και εγώ περιμένω πολλά από αυτόν. Τον πιστεύω. Πιστεύω ότι σαν τον Μπους δε θα είναι. Ο άνθρωπος αυτός το έχει που λέμε. Καλά, Ανδρέας δεν είναι, μην τρελαθούμε. Όμως τον πιστεύω σε πολλά. Μένει να δούμε αν θα διαψευστώ ή όχι. Το ερώτημα είναι βέβαια σε τι; Ο Πρόεδρος στης Ενωμένες Πολιτείες Αμερικής (Ε.Π.Α. - κάποιοι παλιοί χάρτες τη γράφουν έτσι ! ) κάνει δύο δουλειές (και πληρώνεται για μία): την οικονομική πολιτική και την εξωτερική πολιτική. Για το δεύτερο στο υπογράφω οτι οι Αμερικάνοι χέστηκαν. Τους ενδιαφέρει μόνο η τσέπη τους. IN GOLD THEY TRUST που έλεγε και η Μακαριστή Μπέμπα Μπλανς.

Αν βάλουμε κάτω τους άριθμούς (ή πάνω ή δίπλα, όπου και να τους βάλουμε το ίδιο κάνει) θα δούμε ότι η (Ηνωμένη πάντα) Αμερικανική οικονομία στηρίζεται κατά 40-45% στην πολεμική της βιομηχανία. Όπλα πουλάνε και ζουν οι άνθρωποι εδώ. Από πολέμους τη βγάζουνε. Και όχι φτωχομπινεδιάρικα όπως οι μαυραγορίτες μας στην Κατοχή. Που μεταπολεμικά έγιναν επιφανή μέλη της κοινωνίας μας και διορισμένοι σε ανώτερα κρατικά κλιμάκια, γιορτάζουν σεμνά, ταπεινά, πατριωτικά και σε παγκόσμια πρωτοτυπία, την έναρξη του πολέμου και όχι το τέλος του. (γιατί άραγε;)

Οι Αμερικάνοι έχουν το know how. Σε θέματα πολέμου δεν είναι ψιλικατζίδες. Και τώρα είναι σε κρίση. Πρέπει να πουλήσουν όπλα. Νέα όπλα. Και για να αγοράσει κανείς τα νέα όπλα πρέπει να έχει χρησιμοποιήσει τα παλιά...Γιατί πρέπει όλα εγώ να στα λέω; Ξέρεις, δε μου αρέσουν οι γκόμενες χωρίς προσωπικότητα...

Το δόγμα αχρησιμοποίητα όπλα = κακή επένδυση δε θα αλλάξει. Δεν πιστεύω ότι ο Μπάρακ θα κάτσει εν μέσω τέτοιας κρίσης να μετασχηματίσει την οικονομία. Πλάκα θα χει να το δούμε και αυτό πάντως...Πενταετή προγράμματα ανάπτυξης και κολεκτιβοποίηση τύπου σοβιέτ....χαχαχαχαχα (θα πρέπει να φταίνε οι φακές - δεν εξηγείται αλλιώς).

Αυτά για την ώρα αγαπητή μου αναγνώστρια. Πάω να συνεχίσω τη σημερινή γιορτή (Martin Luther King's B-day).

Σ' αγαπάω πάντα και ας μη με διαβάζεις. Μεταξύ μας, καλά κάνεις !

10 σχόλια:

δεσποιναριον είπε...

Α! βρε ξιπασμενοοοοο!! εγω ειμαι φανατικη αναγνωστρια αλλα οποτε ερχομουνα παρατηρουσα μια πως να την πω.. απραξια.. αγραφια.. και το ψυχανεμιστηκα οτι θα εισαι στην πατριδα. Καλωσορισες και παλι, σε βλεπω φορτσατο και ανανεωμενο. Πολυ μου αρεσε το ποστακι σου. Θα παω να σου κανω διαφημηση χε χε!!
Δε φανταζομαι να σε πειραζει που μεσα στο αναγνωστικο σου κοινο ειναι και μια.. μαμα! Ετσι για να κραταει μια ισορροπια με ολες τις φανατικες σου κουκλοπιτσιρικες. Και παλι καλως ορισες.
Α! ξεχασα να ρωτησω .. εβαλες δαφνη στη φακη; Φιλια καμαρι μου.

CsLaKoNaS είπε...

@δεσποινάριον

Μα αστιεύεσαι; Προφανώς και με κολακεύει που έχω ανταπόκριση και στις ηλικίες της ώριμης νεότητας.

:)

Από Τετάρτη θα παρακολουθώ τα βήματα του Ομπάμα στενά και θα είμαι φιλικά επικριτικός απέναντί του.

Στις φακές έβαλα δάφνη και σκόρδο και κρεμμύδι. Μου έκανε εντύπωση που έκαναν πολύ ώρα να ψηθούν. 40 λεπτά τις είχα στο φουλ γκάζι. Τις φακές αυτές όπως και τη Δάφνη τις κουβάλησα από Ελλάδα... Εδώ βρε παιδί μου τα ματζούνια τους δεν είναι μυρωδάτα. Ιδέα μου είναι;

Φιλιά

kat. είπε...

όντως!
πολύ καλό ποστ!
η κρίση λοιπόν έχει επηρρεάσει και το μπλογκ σου!!!!!
μην μας ξεχνάς ρε! μέχρι και εγώ είμαι πλέον τακτική στο μπλογκι μου. εσύ τι έχεις πάθει; στην πραγματικότητα, ε;

CsLaKoNaS είπε...

@kat.
Είχα πάθει υπερκόπωση και ένα μήνα τώρα ήθελα να κάααααθομαι και να κοιμάμαι και να τρώω και που και που κάνω σεξ.

Τώρα θα επανέλθω δριμύτερος...

Εσύ τι έχεις πάθει με τους γκόμενους που χτυπάς αβέρτα...Ασυμάζευτη είσαι! Εν καιρώ λιτότητας εσύ τους έχεις 10-10. Όλοι σε θέλουν αλλά κανείς δε σε έχει...γι αυτό σκάνε ! :)

Φιλάκια kat.

Σταλαγματιά είπε...

Έλα παραπονιάρη μην ανησυχείς από εδώ και πέρα τουλάχιστον εγώ θα έρχομαι συχνά σε ζαλίζω :))))

Κι εσύ μας εκγατέλειψες απότομα
ούτε σχόλιο για την μουσική που έβαζα, τίποτα, εξαφανίστηκες.
κοίτα από εδώ και πέρα θα παίρνω παρουσίες κανόνισε μην μείνεις στην ίδια τάξη :)))

Με τον Ομπάμα δεν ασχολούμε βαρέθηκα πια!

Καλό ξημέρωμα και καλώς μας ήρθες πάλι!

CsLaKoNaS είπε...

@Αnastasia

Με τον Ομπάμα τώρα πρέπει να ασχολούμαστε. Γιατί τώρα ξεκινάει η κριτική απέναντι στον πρόεδρο.

Είναι προφανές ότι θα είμαι παρόν στο μπλογκ σου. Έχω σχεδόν ερωτευτεί τις μουσικές σου επιλογές.. :)

Φιλιά !

δεσποιναριον είπε...

Χητ γουεηβ σημερα Σι Ες. Δε βαλανε σορτσακια στο Γιου Εμ Ντη; Καλα μας πηγε μεχρι τωρα, ειπε να μη σε τρομαξει πρωτος χειμωνας. Καλο Σαββατοκυριακο.

Ανώνυμος είπε...

με γυμνές φωτογραφίες του Σωκράτη θέλεις να μας προσελκύσεις; τελικά το τάργκετ γκρουπ σου είναι κτηνοβάτες (χμ παθολογικά ζωόφιλοι έστω), δεν εξηγείται διαφορετικά

lee είπε...

χαχαχα! Deadend mind εγραψες!

Κι εσυ Λακωνάκο εγραψες, γραφεις και καλα ανεμων και υδατων και τα καρφια μπηγονται χωρις να παιρνουμε πρεφα

η Ντόρα
η ευημερία
οικονομια=οπλα

Εγω στις φακες βαζω και καροτακι, ειμαι καλα γιατρε μου?

Εννοειται οτι περιμενουμε εναγωνιως τη γυμνη φωτογραφηση του Σωκράτη στο PLAYCAT ;)

δεσποιναριον είπε...

Σι Ες Λακωνακο τι μου κανεις; Τα πηγες καλα με τους παγους; Να σου πω αν ξερεις καποιον καθηγητη εκει στο Γιου Εμ Ντι Ελληνα Δημητρη Γκου.. ειναι πολυ πολυ φιλος μου και μενει απεναντι μου. Ειναι στο civil and environmental engineering. Και η γυναικα του ειναι στο πανεπιστημιο. Ειναι μεξικανα. Κι αυτη φιλεναδα μου.
Σου ευχομαι καλο καινουργιο σημεστερ.
Φιλια καλο μου.