Παρασκευή, Φεβρουαρίου 17

Game

Η καλή φίλη Lena με κάλεσε να παίξω το παρακάτω παιχνίδι. Η πρόσκληση προέκυψε αυθόρμητα και θέλω να το πιστέψεις αυτό! Μάλιστα ήταν τόσο επίμονη που δε μπορώ να μην την αποδεχτώ.

7 αλήθειες για μένα:

1. Είμαι απίστευτα τυχερός που τη βρήκα! Οι υπόλοιποι να σκάσετε από τη ζήλια σας !

2. Μου αρέσει πολύ να με διορθώνουν για τα ορθογραφικά μου λάθη. Γενικά προσπαθώ να γίνομαι όλο και καλύτερος αλλά είμαι απελπιστικά τεμπέλης !

3. Δεν υπάρχει άνθρωπος που να έχει χειρότερη γνώμη για μένα, από εμένα τον ίδιο, κάτι που θεωρώ θετικό, μέχρι τη μέρα που θα αυτοκτονήσω (S-day).

4. Συμμαχώ με το Διάβολο, όταν ο τελευταίος αδικείται. Δεν υπάρχει χειρότερο πράγμα από την άδικη κριτική.

5. Τα μαθηματικά είναι από τα ελάχιστα που είμαι σίγουρος πως δε θα καταλάβω πότε. Είναι τα μόνα που μου αποδεικνύουν την ανυπέρβλητη μετριότητά μου. Γι αυτό και έβαλα στοίχημα με τον εαυτό μου να τα μελετάω ασταμάτητα, μέχρι την S-day.

6. Θεωρώ το χιούμορ ένα μέτρο ευφυίας και γοητεύομαι από αυτό. Είναι το μόνο όπλο που έχει ο Άνθρωπος για να παλέψει τη ματαιότητα της ύπαρξής του. Λυπάμαι όσους δεν το διαθέτουν. Πως θα αντιμετωπίσουν τον καρκίνο που θα πάθουν;

7. Ένα μουσικό κομμάτι μπορεί να τριγυρνάει στο μυαλό μου για χρόνια μέχρι να το βρω. Το μεγαλύτερο διάστημα που έχω βρει κάποιο κομμάτι είναι 6 χρόνια ( Chris De Burgh- Crusader ), το μεγαλύτερο διάστημα που ακόμα το ψάχνω υφίσταται ακόμα (13+ χρόνια). Τα τελευταία 14 χρόνια δεν έχει περάσει ούτε μία μέρα χωρίς να ακούσω μουσική.

Όπως καταλαβαίνεις δεν πρόκειται να σε προσκαλέσω να παίξεις...

1 σχόλιο:

kariatida62 είπε...

Και για τα 6 "θανάσιμα" (το πρώτο το διαγράφω-ξέρω είναι ο ιδιαίτερος τρόπος που φλερτάρεις χαχα) ελλατώματα σου και για ένα ακόμη που δεν ανάφερες, μου είναι αδύνατον, όσο και αν προσπάθησα, να σε παραβλέψω!
Παιχνιδιάρη Λακωνάκο...! χαχαχαχχαα!