Παρασκευή, Ιανουαρίου 21

112,7

Top 10 - Made In Greece
Μωρό μου ατελείωτο...

Τι συγκλονιστικές στιγμές ζει αυτό το blog; Η παρούσα ανάρτηση αποτελεί συνέχεια της προηγούμενης! Επιτέλους καταφέρνω να κάνω κάτι από αυτά που κατά καιρούς σου προαναγγέλω. Ούτε που ξέρω πόσα πράγματα ξεκίνησα να γράψω εδώ πέρα και τα άφησα στη μέση...ή έτσι φαίνεται τέλοσπάντων. Κάποια στιγμή θα τα ολοκληρώσω. Δε βιάζομαι....Σε αυτό το blog, που ομολογουμένως γαμεί και δέρνει, θα σου εξιστορίσω τώρα τις δέκα καλύτερες στιγμές που είχα τις διακοπές που πέρασαν. Όπως καταλαβαίνεις οι περισσότερες είναι προσωπικές, έτσι;

TOP 10 Μέρος Α'

1. Το Μνημόνιο. Ξεκινάω από εκεί που σταμάτησα. Σε αυτό το ταξίδι μου έκανα κάτι που δεν το είχα ξανακάνει. Μίλησα με όσους περισσότερους μπορούσα. Χωρίς να τους διακόπτω (!!). Ήθελα να ακούσω τη γνώμη τους. Τι σκέφτονται οι ίδιοι γι αυτήν την κατάσταση. Σχημάτισα την άποψη ότι υπάρχει μία σιωπηλή πλειοψηφία η οποία, αν και δε χαίρεται για τα μέτρα που παίρνονται, εν τούτοις (μέχρι στιγμής!) υποστηρίζει το Μνημόνιο και πιστεύει ότι πρόκειται για μία πολύ μεγάλη ευκαιρία ώστε να αλλάξει επιτέλους ο κόσμος μυαλά.

2. Το κουτί της Πανδώρας - Η σειρά εκπομπών για τα πανεπιστήμια. Ξέρεις, το ζήτημα της Παιδείας είναι από μόνο του μία πολύ σοβαρή υπόθεση, ίσως ό,τι σημαντικότερο έχει να αντιμετοπίσει μία σύγχρονη κοινωνία. Ως επένδυση είναι όπως λέμε "σίγουρη" αλλά δυστυχώς πανάκριβη και μακροπρόθεσμη. Επενδύοντας στην Παιδεία, μία χώρα έχει ΜΟΝΟ να κερδίσει. Συνεπώς μία κοινωνία, όπως η ελληνική, που ζει και αναπνέει για τη σύνταξη που θα πάρει, με κυβερνήσεις που ανα τετραετία πρέπει να θρέψουν, πρωτίστως, τους κοματικούς τους στρατούς τιμώντας "το συμβόλαιο με το λαό" (ήτοι εγώ θα σε διορίσω κι εσύ θα κάνεις τα στραβά μάτια σε όποια μου διαπλοκή), η Παιδεία είναι όχι μόνο "ασύμφορη", αλλά τελικά "επικύνδινη" επένδυση! Παρά το εξαιρετικό της δουλειάς του ο Κ. Βαξεβάνης περιέγραψε μάλλον επιφανειακά τη σαπίλα που έχει κυριαρχίσει στα ελληνικά πανεπιστήμια. Τα ελληνικά πανεπιστήμια είναι τα μόνα στον κόσμο όπου ο καθηγητής εκλέγεται από το φοιτητή ή το πανεπιστημιακό άσυλο προστατεύει την ανομία και έχει φέρει το επίπεδο της "δωρεάν" παιδείας εκεί που το έχει φέρει....Να σου θυμίσω για άλλη μία φορά (δε θα βαρεθώ να το λέω) πως όταν μιλάμε για "παθογένεια των πανεπιστημίων" μιλάμε για το χάλι στο οποίο η Αριστερά τα έφερε.

[Πάμε λίγο πιο προσωπικά τώρα.]

3. Φαγητό. Ό,τι και να λέμε, εμείς ξέρουμε να τρώμε. Κανείς δεν εκτιμά όσο εμάς το καλό φαγητό. Αν και τα τελευταία χρόνια το έχουμε παρακάνει η μεσογειακή δίαιτα είναι ό,τι πολυτιμότερο, κυρίως λόγω της ποιότητας των υλικών. Στο Ηράκλειο έφαγα! Έφαγα πολύ!! Παρ' όλα αυτά όμως αυτό το διαρκές βάρος που ένιωθα στην Αμερική, δεν το είχα στο Ηράκλειο. Είναι τα υλικά. Η ποιότητα και η βάση του ελαιόλαδου. Τελεία και παύλα. Αποκάλυψη αυτών των διακοπών δεν ήταν η μακαρονάδα σε βραστή αίγα με αθότυρο, τόσο όσο τα φασόλια γίγαντες Πρεσπών! Σκέτο γλύκισμα...αφού έφερα ένα πακέτο μέχρι εδώ (μαζί με 2 μπουκάλια τσικουδιά και ένα ρακόμελο!).

4. Το μεθύσι με τον Ανώνυμο. Πρώτες μέρες και ξεκίνησα να πίνω λευκό κρασί κατά τις 9 με τη φίλη μου τη Ρένα. Ήπιαμε ένα μπουκάλι και φεύγοντας βρήκαμε τον γνωστό άγνωστο Ανώνυμο αυτού του blog με μία παρέα στα μαγαζιά πίσω από τον Αγ. Τίτο όπου και πλακωθήκαμε, με μέτρο, στις ρακές. Μετά συνεχίσαμε με τον Ανώνυμο να βρούμε τον αδερφό του στον Κούκο και αρχίσαμε πάλι να πίνουμε. Λευκό κρασί- να μην τα μπερδέψω και με χαλάσει. Μετά το 4ο ποτήρι κρασί και αφού συμφωνήσαμε και οι δύο ότι οι δύο κοπέλες δίπλα μας "δεν άξιζαν τον κόπο" (η μία είχε ξεσκιστεί στα μηνύματα με το 'μωρό της' -- ε τι βγήκες κοπέλα μου τότε αν είσαι δεσμευμένη), ο μπάρμαν ξεκίνησε να μας κερνάει σφηνάκια. Αυτό ήταν. Τέτοιο μεθύσι είχα χρόνια να κάνω. Ο γύρος που έφαγα στις 4 το πρωί δε βοήθησε το στομάχι μου. Μεθύσι με κενά μνήμης και πολύ πολύ εμετό μετά στο σπίτι...Πάντως το καταχάρηκα.... :)))

5. Τράπεζα. Όταν ήμουν μικρός ρώτησα μία φορά τη μάνα μου "Μα γιατί δουλεύετε;". "Για να έχουμε λεφτά", μου απάντησε εκείνη. "Μα αν θέλετε λεφτά γιατί δεν πάτε να πάρετε από την τράπεζα;" ήταν η εύλογη απορία μου. Η αλήθεια είναι ότι ήμουν πάντα πιο μπροστά από την εποχή μου γι αυτό και κανείς δε με πήρε τότε στα σοβαρά. Έχει όμως ο καιρός γυρίσματα. Όταν πήγα στην Εθνική να κάνω αίτηση για web-banking η υπάλληλος βρήκε έναν ξεχασμένο λογαριασμό στο όνομά μου. Ήταν ο λογαριασμός που μου είχε ανοίξει ο παππούς μου όταν γεννήθηκα και κάθε γιορτή και γενέθλια μου έβαζε κι από λίγα χρήματα. Ο λογαριασμός αυτός ήταν ανενεργός από το 2002 οπότε και πέθανε. Τα χρήματα δεν ήταν πολλά αλλά αυτό δεν έχει καμία σημασία. Ήταν ένα "δώρο από μακριά" ενός ανθρώπου που δυστυχώς δε γνώρισα όσο θα ήθελα.


(συνεχίζεται...)

Ο λόγος που το έκοψα το κείμενο είναι γιατί μέχρι εδώ πρόλαβα να γράψω μέχρι σήμερα Παρασκευή. Δεν ξέρω αν το πρόσεξες αλλά το "Τεφτέρι" ξαναμπήκε σε λειτουργία. Η κατάσταση έχει ξεφύγει όμως είμαι αισιόδοξος. Το πρόγραμμα λέει πως μέχρι το καλοκαίρι θα έχω χάσει τα 2/3 του βάρους που πρέπει να χάσω. Κάθε παρασκευή θα σου λέω και μερικά πολύ ενδιαφέροντα πράγματα και συμβουλές από την πολύ μικρή μου εμπειρία με τις δίαιτες.

20 σχόλια:

kariatida62 είπε...

Βρε Λακωνάκο!!! Επιτέλους έφυγες απο κοντά μας, και έτσι ήρθες πίσω κοντά σε όλους εμάς!
.....καλά ότι το μπλογκ αυτό γαμεί και δέρνει δεν το συζητάμε!
Τα αυτονόητα δεν χρειάζονται καν να υπώνονται!
Το γκάλοπ για το Μνημόνιο αγόρι μου, πού τόκανες? Στους διαδρόμους της Βουλής ή έξω απο τα γραφεία της Χ.Τρικούπη? Αλλά τι λέω εγώ έξω, μέσα ήθελα να πω...
Τώρα για το φαγητο και το πιοτί σου με τον Ανώνυμο...τι να πώ?
Χάρηκες ως γνήσιος Ελληνας τις διακοπές σου!
Αντε, μπράβο! Περιμένω τις συνέχειες του τεφτεριού σου!

John D. Carnessiotis "Asteroid" είπε...

Ναι, υπάρχουν κι αυτοί, που τα νομίζουν κάτι τέτοια για το Μνημόνιο...
Πλειοψηφία δεν είναι, αλλά σιωπηλοί είναι σίγουρα, γιατί θα τους πάρουν με τις πέτρες όλοι οι υπόλοιποι. Θυμήσου να τους ξαναρωτήσεις σε 1-2 χρόνια, αν επιμένουν στις απόψεις τους.

Θα στο πω ευθέως: το Μνημόνιο είναι η ταφόπετρα της χώρας και, μάλιστα, της μεσαίας τάξης, που είναι η ραχοκοκαλιά κάθε χώρας. Ασφαλώς και η Ελλάδα χρειαζόταν γενναίες μεταρρυθμίσεις - τάχουμε πει αναλυτικά αυτά - αλλά το Μνημόνιο πάει πολύ πιο πέρα και με τρόπο, που στραγγαλίζει τους πάντες, κατεδαφίζει τα πάντα... Γι' αυτό και δεν λειτουργεί!
Ελπίζω, τουλάχιστον, να μείνουν οι μεταρρυθμίσεις και να μη τις πάρει κι αυτές το ποτάμι.

John D. Carnessiotis "Asteroid" είπε...

112,7 τι είναι; Τα κιλά σου, αθεόφοβε;
:-)))

John D. Carnessiotis "Asteroid" είπε...

http://sxoliastesxwrissynora.wordpress.com/2011/01/11/r-wolff-γιωργάκης-ο-σκράπας/

MelidonisM είπε...

@Καρυ
...περιμένεις το τεφτέρι;;
και λες gamei kai dernei?
.....πιπέρι! :-)

@Λάκων

1.Είσαι ακροατής
λοιπόν εν Ελλάδι
εδώ που διακόπτουμε
...το κάθε "στραβάδι" :-)

2.
αν κατάλαβες...
παιδεία περιμένουμε όχι απ'τον εδώ λαό ...
αλλ' από κάτι Ελληνες "μετανάστες" ..από το εξωτερικό :-)

3.
Ο Έλληνας ξέρει και τρώει
..ο Ξένος κοιτάει το ρολόι :-)

4.Στον Άγιο Τίτο πίνατε
οι δυό σας μ' ένα Ανώνυμο..
..μα σχέσεις τέτοιες του κρασιού
δεν δίνουν κάτι μόνιμο :-)

5.
...........................
Σαν να σου μίλησε η τράπεζα
μιας ψυχής ξεχασμένης,
να ξέρεις κάπου θα γελά
που τη θυμήθηκες επά.

Ανώνυμος είπε...

http://emaistra.blogspot.com/2011/01/blog-post.html

ayto ennousa gia metanastes ap' to exoteriko

mmm.. egina kai ego anwnymo
stin ygeia mas! :-)

kariatida62 είπε...

@Mιχάλης Μελιδόνης:Βρε!!!
Φίλος του Λακωνάκου είσαι?
Έπρεπε να το φανταστώ απο την πρώτη στιγμή που σε συνάντησα εκεί κάτω στου ακατανόμαστου!
Τελικώς μ'εχεις κάνει και νοιώθω πολύ μπούφος....χαχαχαχα(αγγλιστί lol)

MelidonisM είπε...

@Kary

..εγώ τον ξέρω..
εξού και η οικειότης..
...αυτός δεν με ξέρει :-)

Υ.Γ.
Αν δεν πάρω σχόλιο
εδώ
από σένα και τον Lake-on
..δεν πάω σε άλλο post :-)

ΣΠ είπε...

Eλληνικό παν-μιο, Ιαν, 2011

ΣΠ: Πρέπει να σας αφήσω κ Τάδε γιατί ψάχνω την κα Δείνα

κ. Τάδε: Μα... ειναι δύο παρά δέκα!! Θα ειναι ακόμη στο γραφείο?
...........

κ. ΧΨΖΩ: Αν παρουμε τα χρήματα δε χρειάζεται να εκτελέσουμε το έργο όπως ακριβώς προταθηκε.

ΣΠ: Μπα, όλα θα γινουν όπως τα προγραμματίσαμε, μην ανησυχείτε.

κ. ΧΨΖΩ: Ω, μα δεν ειναι απαραίτητο! Ας κανουμε μόνο τα μισά!

MelidonisM είπε...

@Lacon

Το post εντωμεταξύ έχει βγει διπλό,
ξέχασες να σβήσεις το δεύτερο
"112,7" όπισθεν αυτού :)

ΗΩΣ είπε...

Μπράβο βρε Λάκωνα, όντως γαμείς και δέρνεις.
1. Κατάφερες και βρήκες και τους 5-6 Ελληνες που ξέρουν τί είναι το Μνημόνιο και το υποστηρίζουν. Ακόμη είμαι σε φάση μελέτης του, αλλά συμφωνώ με τον αστεροειδή παραπάνω. είναι ταφόπλακα και με χοντρό μάρμαρο.
2. Μέχρι πέρυσι υποστήριζα φανατικά τα Ελληνικά Πανεπιστήμια. Μετά είδα τα υπόλοιπα και τώρα ψάχνω κανα καλό μεταπτυχιακό κατά προτίμηση εκεί που είσαι κι εσύ (ο παράδεισός μας οι ΗΠΑ, ξέρουν από νομικά)
3. Στην Κρήτη ξέρετε να τρώρε- γεγονός αδιαμφησβήτητο. Η μόν περιοχή από τα Τέμπη και κάτω που τρώτε καλά και νόστιμα.
4. Χρειάζεται ένα γερό μεθύσι πότε πότε. Γιατί όμως ευλογημένε κράζεις μόνο την κοπέλα; Κι εσύ δεσμευμένος είσαι, να καθόσουν σπίτι σου να μείνουμε μόνο οι singles έξω.
5. Τράπεζες... γκρρρ και νεκροκεφαλές...

CsLaKoNaS είπε...

@kariatida62

Γιατί βρε Καρυάτιδα μου τι λες έτσι!!

Το ότι υποστηρίζω κάποιο κόμμα και κάποια πολιτική δε με κάνει "κομματικό".

CsLaKoNaS είπε...

@Asteroid

Τα έχουμε πει 1000 φορές. Κρατώ από αυτά που έχουμε πει πως και εσύ συμφωνείς με τις αλλαγές που γίνονται αλλά όχι με τον τρόπο και τη δυναμική που γίνονται όπως επίσης κρατώ και την ανυπαρξία βιώσιμης εναλλακτικής λύσης.

Ο R. Wolff είναι ένας γνωστός μαρξιστής οικονομολόγος. Δεν τον γνωρίζω ούτε αυτόν ούτε την επιστήμη του. Όπως υπάρχει όμως ο Wolff υπάρχουν και ένα σωρό άλλοι οικονομολόγοι που λένε τα αντίθετα. Προσωπικά όσες φορές τον έχω παρακολουθήσει δε μου αρέσει καθόλου ο τρόπος και οι εξυπνάδες που λέει. Πολλά από τα επιχειρήματά του μου φαίνονται δε υπεραπλουστευτικά. Δεν είναι τόσο απλά τα πράγματα. Το κράτος που δε φορολογεί ούτε τους πλούσιους ούτε το φτωχούς και απλώς δανείζεται είναι ένα μοντέλο μάλλον ανεπαρκές για τα Ελληνικά δεδομένα όταν π.χ. στην Ελλάδα η φορολογία στα ανώτατα εισοδήματα είναι πάνω από 45% ή π.χ. όταν η έμμεση φορολογία του ΦΠΑ ρουφάει το αίμα όλων μας!

Και ναι είμαι 112,7 κιλά. :(

CsLaKoNaS είπε...

@Μιχάλης Μελιδόνης

Οι ρίμες ωραίες! Μακάρι να μπορούσα να φτιάχνω κι εγώ αλλά είμαι άσχετος από τέτοια...


Που με ξέρεις εσύ και δε σε ξέρω εγώ;;;;;

CsLaKoNaS είπε...

@ΣΠ

Χαχαχαχα σου χω κι άλλα!!

Εσύ καλή μου ΣΠ είσαι ακόμα ΗΠΑ;

CsLaKoNaS είπε...

@ΗΩΣ

Το Μνημόνιο είναι ευκαιρεία για τον τόπο! Ακόμα και ο Αστεροηδής συμφωνεί
με το δικό του τρόπο! :)))


Α να έρθεις εδώ! Στο George
Washington University! Μόνο να έχεις λεφτά ή υποτροφία. Είναι ΠΑΝΑΚΡΙΒΟ. Αν θες πάντως σοβαρά να έρθεις στείλε μου email να τα πούμε!

Φιλιά!

Ανώνυμος είπε...

Εσύ είσαι να κρατάς μυστικά ρε φίλε (ναι μου το επιβεβαίωσες με τον καλύτερο τρόπο κατά το χρόνο της παραμονής σου εδώ)...κρύψε και κάτι δεν κάνει κακό...εγώ για σένα το λέω...θα πέσει παντόφλα...τις φωτο που υποσχέθηκες περιμένω.

CsLaKoNaS είπε...

@Ανώνυμος. Πες κανένα νέο! Τι έχει παιχτεί από τότε που τα είπαμε για τελευταία φορά;

ΣΠ είπε...

Ακόμη, ακόμη...
Αλλά κοντοζυγώνει η επιστροφή.

Εκεί ήμουν πριν μια βρομάδα, αλλά για λίγο, 15 μέρες.
Εγώ είδα πολλούς ανθρώπους in denial: εμείς δε φταιμε, φταινε οι άλλοι,
να μην αλλαξουμε εμείς, ν αλλαξουν οι άλλοι,
οι ξένοι μας ζηλεύουν (εδώ γελάμε πικρά),
και προτάσεις για λαμογιές ακόμη και την ύστατη ώρα αυτής της χώρας και μάλιστα από ανθρώπους "ηθικούς και ευυπόληπτους".
Δεν είδα βέβαια μόνο αυτά, υπάρχει και αγωνία, αγχος αλλά και ευρηματικότητα και τόλμη.

δήμητρα♥♥♥q είπε...

Ένα έχω να πω, μια ίδια παπλωματοθήκη κάπου την έχω ξαναδεί...