Δευτέρα, Ιουνίου 28

Απάντηση Νούμερο 2

UPDATE : Το παρών τρίπτυχο κειμένων δεν αποτελεί επίθεση στη φίλτατη Roadartist. Το συμβάν που περιγράφεται είναι απλώς η αφορμή για να εκθέσω τους προβληματισμούς μου προς συζήτηση, σχετικά με κάποια γενικότερα ζητήματα τέχνης στην ελληνική πραγματικότητα.

Η αρχή είναι εδώ
Η Απάντηση Νούμερο 1 εδώ

ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΣΤΟ ΚΡΕΒΑΤΙ ΤΟΥ ΨΥΧΟΛΟΓΟΥ

Λοιπόν, πιστεύεις ότι πρόκειται για αντιγραφή;

Διπλή αντιγραφή. Ο Βαρσαμάκης αντέγραψε και το θέμα και την ενορχήστρωση από μελωδίες του Mertens. Το απέδειξα αυτό με τα δύο ντοκουμέντα. Η δε φασματική ανάλυση που έκανα δεν αφήνει κανένα περιθώριο σφάλματος.

Δε θα μπορούσε να είναι απλώς επιρροή, έστω και έντονη;

Εξαρτάται τι εννοεί κανείς όταν λέει "επιρροή". Ο Beethoven είναι βαθύτατα επιρρεασμένος από το Mozart. Το ίδιο, ο Jim Steinman από το Phil Spector ή ο Rene Aubry από το Μάνο Χατζιδάκι. Κανένας δεν ξεκινάει από το μηδέν. Όμως εδώ έχουμε είναι ένα τελείως διαφορετικό θέμα.

Και είναι τόσο σημαντικό;

Για μένα, ναι. Όπως όλοι οι άνθρωποι έτσι κ εγώ έχω μερικές ευαισθησίες. Μία από αυτές είναι η μουσική. Από τα 14 μου ακούω κάθε μέρα μουσική. Δεν έχω σταματήσει και ούτε σκοπεύω. So when it comes to Music....είμαι πάρα πολύ σοβαρός. Ένας από τους αγαπημένους μου συνθέτες είναι ο Wim Mertens. Ένας στρατηγός της Τέχνης. Μία ιδιοφυία της παγκόσμιας μουσικής με 50+ albums στο μέχρι τώρα ενεργητικό του. Εγώ έχω τα 28 και θα συνεχίζω να τα αγοράζω όπου τα βρω. Καλώς ή κακώς έπεσα στην περίπτωση. Ο Βαρσαμάκης τόλμησε να αντιγράψει πολύ ατυχώς το συνθέτη αυτόν και αυτό με εξόργισε.

Η κριτική όμως είναι άδικη. Στο κάτω κάτω από ένα μόνο κομμάτι έκρινες έναν καλλιτέχνη; Το υπόλοιπο album δεν μπήκες στον κόπο να το ακούσεις;

Κατ΄αρχάς δεν έκρινα έναν καλλιτέχνη από ένα μόνο κομμάτι. Για να ακριβολογώ δεν έχω καμία διάθεση να κρίνω κανέναν. Δε με ενδιαφέρει αυτό. Όμως δεν σηκώνω μύγα στο σπαθί μου όταν μιλάμε για κλοπή. Και το κομμάτι αυτό είναι πέρα για πέρα κλεμμένο. Το Βαρσαμάκη τον εκτιμούσα μέχρι το τελευταίο του album. Τώρα ως ακροατής του βγάζω κόκκινη κάρτα. Αρνούμαι να ακούσω το υπόλοιπο album και περιμένω το επόμενο.

Τόσο πολύ;

Ναι τόσο. Είμαι πολύ ευαίσθητος σε θέματα μουσικής όπως άλλοι είναι σε θέματα ποίησης ή λογοτεχνίας ή κινηματογράφου...Που είναι το κακό; Σε ό,τι αφορά τον Mertens δηλώνω πιστός οπαδός του μέχρι θανάτου. Τον ξέρω όσο λίγοι. Πες μου για ό,τι θες...για όποιον τραγουδιστή θέλεις...Για Mertens ή Steinman και κανα δυο άλλους δε θα μου μιλήσεις όμως... Εδώ θα είμαι κάθετος!

Το κακό είναι οι τρόποι σου. Κατ΄αρχάς γιατί επιτέθηκες στη Roadartist ;

Μα δεν προκύπτει από πουθενά ότι της επιτέθηκα. Ίσα ίσα μίλησα για το ποιο όμορφο εν ζωή blog....Αν αυτός δεν έιναι τίτλος τιμής τότε τι έιναι; Πριν ανεβάσω την ανάρτηση της έστειλα mail ζητώντας της ευγενικά να σχολιάσει κάτι που βρήκα και με έκανε έξω φρενών. Γιατί λοιπόν να τη βρίσω; Στα σχόλια της ανάρτησης, και αφού εκείνη μου επιτέθηκε πρώτη, της εξήγησα ότι η επίθεσή μου δεν ήταν προς εκείνη αλλά προς τον καλλιτέχνη. Από πουθενά δεν προκύπτει ότι επιτίθεμαι στην Roadartist. Όποιος διαβάσει σωστά την ανάρτηση θα το καταλάβει. Ούτε από το blog, ούτε φυσικά από τα email.

Μα το κείμενο δεν είναι εριστικό;

Και βέβαι είναι. Άλλα ως προς την αγαπημένη μου εναλλακτική αναγνώστρια.

Που είναι, η ....

Καμία! Έτσι έγραφα πάντα. Προς μία αναγνώστρια. Μία κοπέλα που τις γράφω όλες μου τις σκέψεις. Έτσι ξεκίνησα και έτσι θα παραμείνω. Δε θα το αλλάξω τώρα επειδή έτσι θέλουν οι politically correct φίλοι μου...Αυτά να πάνε να τα κάνουν στις Αμερικές....στο Cleveland και στο Aidaho....Εδώ είναι Λογική Αταξία.

Τότε τι συνέβη;

Τίποτα. Η Roadartist τσατίστηκε που της έθιξα τον ταλαντούχο νέο. Μου επιτέθηκε χωρίς καν να κάτσει να σκεφτεί τι ακριβώς είπα. Μετά πετάχτηκε και η karyatida62 και άρχισε να λέει τα δικά της. Ο IonnKorr έπιασε το νόημα και πήγε να σώσει την κατάσταση αλλά ήταν αργά. Το επόμενο πρωί όλοι ήταν σίγουροι ότι εγώ επιτέθηκα με άσχημο τρόπο στην Roadartist ως κάφρος, όπως είπε το ΑΕΡΙΚΟ.

Δηλαδή δεν προτίθεσαι να ζητήσεις συγνώμη;

Αν κάποιος πρέπει να απολογηθεί αυτός είναι η Roadartist και όχι εγώ. Δεν περιμένω συγνώμη από κανέναν. Αυτή τη λες αν την αισθάνεσαι. Όσο σου επιτρέπει η παιδεία και η αγωγή που έχεις από το σπίτι σου.

Πρέπει να παραδεχτείς ότι ήσουν εριστικός και ισοπεδωτικός όμως.

Σε αυτόν που τόλμησε να αντιγράψει μία δουλειά και να την παρουσιάσει ως δική του, γιατί να μην είμαι;

Παραδέξου τουλάχιστον ότι ήθελες να προκαλέσεις. Ότι ήθελες να κάνεις εντύπωση.

Όχι. Αν ήθελα να προκαλέσω θα έμπαινα στο blog της Roadartist και θα τα έκανα πουτάνα με ένα flame. Δε με ενδιαφέρει αυτό. Ούτε με νοιάζει να δώσω στους άλλους τα φώτα μου. Εδώ γράφω ό,τι νιώθω έτσι όπως το νιώθω. Όποιος θέλει και ενδιαφέρεται ας έρθει εδώ να μου μιλήσει γι αυτά που θίγω, όπως πάω εγώ σε άλλα blogs...

Έστω ότι αντέγραψε. Γιατί τέτοιο μίσος απέναντι στον καλλιτέχνη; Δεν είναι ταλαντούχος;

Ναι είναι. Αυτό σημαίνει ότι μπορεί να κλέβει; Είμαι αυστηρός ως κοινό. Δε δέχομαι να με κοροϊδεύουν. Αν πάει να παίξει το κομμάτι αυτό στο Βέλγιο θα τον πάρουν με τις ντομάτες. Είναι νομίζω προτιμότερο να στηρίζουμε κριτικά τους καλλιτέχνες και όχι τυφλά. Απλά και μόνο επειδή είναι νέοι και ταλαντούχοι και έντεχνοι και δεν ξέρω εγώ τι άλλο. Έτσι και ο καλλιτέχνης βελτιώνεται. Πάρε αντιπαράδειγμα το Λαζόπουλο. Από που ξεκίνησε και που έφτασε. Από την τυφλή αγάπη του κόσμου κατάντησε στεγνός και στυγνός λαϊκιστής με 1 εκατ. ευρώ την εκπομπή.

Δεν πρέπει να στηρίζουμε τους νέους καλλιτέχνες;

Πρέπει να στηρίζουμε αυτούς που αξίζουν. Τελεία και παύλα. Εν πάσει περιπτώσει τι είναι αυτή η ιδιότυπη δικτατορία των νέων; Κι εγώ νέος είμαι. Δεν είδα να με στηρίζει κανείς. Ό,τι έκανα μέχρι τώρα, όποια νίκη και όποια ήττα την κατάφερα μόνος μου. Τη Λαζοπουλική μαλακία αυτή του να γλύφουμε εν λευκώ τη νεολαία δεν την καταλαβαίνω. Κάπως έτσι μπλέξαμε με τον Τσίπρα.

Ζηλεύεις που εσένα δε σε γλύφουν; Η kariatida62 σε είπε ζηλόφθων. Ένιωσες ζήλια;

Θα έλεγα καλύτερα αδικία. Ξέρεις δεν κάνω και πολύ διαφορετική δουλειά με το Βαρσαμάκη. Εκείνος λαμβάνει ερεθίσματα και αποκρίνεται εκφράζοντάς τα με μουσική. Εγώ δέχομαι το έρεθισμα ενός προβλήματος και ξεχύνομαι στη θάλασσα της γνώσης αναζητώντας ιδέες για να κατάφερω να λύσω το πρόβλημα. Όταν στην εργασία μου γράψω τη λύση και δεν αναφέρω που βρήκα τα εργαλεία και τι μεθόδους ακολούθησα, κανείς δεν πρόκειται να δημοσιεύσει το έργο μου. Και πολύ σωστά! Εδώ ο Βαρσαμάκης έκλεψε μελωδία και αν πας να δεις στο blog της Roadartist έχουν μείνει όλοι με το στόμα ανοιχτό απο θαυμασμό. Απλά γιατί κανείς δεν ξέρει (τόσο καλά όσο εγώ) τον Mertens.

Τα πράγματα δεν είναι όμως ίδια στην Τέχνη με την Επιστήμη.

Θα έλεγα πως πάνω κάτω είναι. Στην επιστήμη υπάρχει ο επιστημονικός ελεγκτής του συνεδρίου ή του επιστημονικού περιοδικού. Στην τέχνη υπάρχει το αυτί μας. Η αίσθηση που έχουμε για το ωραίο. Η προσωπική μας αισθητική που μπορεί να είναι εξίσου αυστηρή στα ερεθίσματα που δέχεται. Γι αυτό και δε δέχομαι γενικούς κανόνες για το τι είναι ωραίο αληθινό ή ουσιαστικό στην τέχνη. Αν ένας συνάνθρωπος νιώθει όταν ακούει Βασίλη Καρρά την ίδια ευχαρίστηση που νιώθω εγώ όταν ακούω μία εισαγωγή από όπερες του Mozart τότε 1000 φορές να συνεχίσει να ακούει Καρρά ο άνθρωπος. Την τέχνη και την ομορφιά της την αναζητούμε. Δε μας την επιβάλει καμία δισκογραφική και κανένα Υπουργείου και καμία Μπήλιω. Αρκεί να έχουμε το δικαίωμα της επιλογής μας.

Που είναι;

Παράδειγμα από την Αμερικανική τηλεόραση. Δευτέρα πρωί το TBS έχει Jerry Springer, ήτοι το χειρότερο είδος trash tv που έχουμε γνωρίσει ως τώρα. Η Πάνια μπροστά του είναι Ελένη Γλύκατζη Αρβελέρ. Το διπλανό κανάλι είναι το History Channel με 4ωρο αφιέρωμα στη βιβλιοθήκη του Κογκρέσου που είναι η μεγαλύτερη του κόσμου. Δεξιά και αριστερά 200+ κανάλια με ό,τι μπορείς να φανταστείς. Αυτό θα πει δικαίωμα επιλογής.

Ποιο είναι το νόημα στην Τέχνη;

Κανένα.

Ποιος το είπε αυτό;

Ο Νίκος Δήμου και ο Τζίμης Πανούσης. Δύο δημόσια πρόσωπα που θαυμάζω απεριόριστα και αναγνωρίζω ως αυθεντίες σε αυτό που κάνουν. Ο ένας είναι ο πιο μορφωμένος Έλληνας και ο άλλος ο πιο αυθεντικός καλλιτέχνης σάτυρας. Και οι δύο απίστευτα διαβασμένοι.

Το πρόβλημα με τη Μόνικα που είναι;

Μάλλον στο ότι έχει χοντρά μάγουλα, μεγάλη μύτη και είναι λίγο λεσβιάζουσα. Κατά τα άλλα δεν έχει δείξει μέχρι τώρα τίποτα το ενδιαφέρον. Μυξοκλαίει σε αγγλικούς στοίχους. Σαν κι αυτήν υπάρχουν ένα σωρό κοριτσάκια στην Αμερική. Δε φαντάζεσαι πόσα. Η Roadartist είπε ότι ο δίσκος της είναι Ευρωπαϊκού επιπέδου. Από που το κρίνει αυτό, άραγε; Για την ώρα συντάσομαι με το σχόλιο του Αγγελάκα, ότι δεν έχει δείξει τίποτα το αξιόλογο μέχρι τώρα.

Το πρόβλημα με τη Roadartist που είναι ;

Έχουμε μια βασική διαφωνία με τη Roadartist. Η Roadartist κάνει εξαιρετική δουλειά (ως χόμπυ τουλάχιστον) στη blogόσφαιρα αλλά αυτή ακριβώς η δουλειά της της θέτει συγκεκριμένες αγκυλώσεις. Επιπλέον της αρέσει να πολιτικοποιεί τα πράγματα, κάτι το οποίο είναι πέρα για πέρα λάθος. Έχει φτιάξει ένα blog που διαφημίζει πολιτιστικά δρώμενα και γεγονότα σε μία προσπάθεια να διαδώσει ειδήσεις και προτάσεις πολιτισμού ως, ίσως, ένα αντίβαρο στην πολιτισμική παρακμή που βιώνει η ελληνική κοινωνία. Το πρώτο αναπόφευκτο λάθος είναι ότι αναγκάζεται εμμέσως να ορίσει το ποιοτικό από το μη ποιοτικό (αυτό που δεν επιλέγει να διαφημίσει). Το δεύτερο και κύριο λάθος είναι ότι αδυνατεί συστηματικά να εντοπίσει τις αιτίες της παρακμής. Γι αυτό και δεν άντεξε στην μπανανόφλουδα που έριξα σχετικά ότι ο Βαρσαμάκης με αυτή του τη δουλειά έμοιασε του Φοίβου. Εκεί έχασε τον έλεγχο...

Γιατί ;

Γιατί ως γνήσια κουμουνισμένη νομίζει ότι η πολιτισμική παρακμή έχει να κάνει με τη δυσωσμία του βόθρου. Θεωρεί ότι φταίνε οι Φοίβοι και οι δισκογραφικές με τα ποπ-λαϊκά ντισκοτσιφτετέλια, τα οποία κάνουν την τέχνη εμπόρευμα. Εγώ δεν πιστεύω ότι συμβαίνει αυτό. Δε φταίνε οι δισκογραφικές που εμείς είμαστε ανύπαρκτοι στο παγκόσμιο μουσικό στερέωμα. Τι μουσικό πολιτισμό έχουμε πραγματικά εξάγει; Είναι ο Μίκης, ο Μάνος και ο Βαγγέλης Παπαθανασίου. Γι αυτό το χάλι φταίνε οι δισκογραφικές ή η εισαγώμενη υποκουλτούρα του Χόλιγουντ; Είναι σα να λέμε ότι φταίει το ΔΝΤ και ο Κίσσινγκερ που δεν έχουμε να πληρώσουμε μισθούς και συντάξεις.

Μα μοίαζει ο Βαρσαμάκης με το Φοίβο;

Όχι. Ο Φοίβος δε λέει ότι κάνει τέχνη.

Τώρα είσαι πάλι άδικος.

Όχι. Απλά περιμένω την επόμενη δουλειά του Βαρσαμάκη. Το να βάζεις βιολιά, φαγκότα, τρομπέτεις και κοντραμπάσα από μόνα τους δεν είναι έντεχνη τέχνη, δεν είναι καν τέχνη. Αυτό πρέπει να το καταλάβουμε. Δεν είναι ολα τα 'έντεχνα' καλά...υπάρχουν και 'ατεχνα' πολυ καλύτερα. Ο Βαρσαμάκης έχει κατά τα άλλα πολύ ταλέντο. Που ξέρεις; Μπορεί να γίνει ένας νέος Παγκανίνι και μετά από χρόνια να τα θυμόμαστε όλα αυτά και να γελάμε. Όπως τώρα που γελάμε με το ακόντιο της Δημουλά, τα παιδιά της ΚΝΕ που λένε στη ζωή το μέγα ναι, του Ρίτσου και την τούρτα του Σαββόπουλου. Όλα αυτά κάνουνε τζιζ ακριβώς επειδή και οι τρείς είναι τεράστιες φυσιογνωμίες. Όποιος δεν το καταλαβαίνει, είναι κομπλεξικός και χωρίς χιούμορ.

Ποιος φταίει για την παρακμή λοιπόν αν όχι η υποκουλτούρα τύπου Φοίβου;

Όταν θες να δεις που πάει μια κοινωνία δεν κοιτάς τα σκατά της. Σκατά υπήρχαν υπάρχουν και θα υπάρχουν. Όταν χάνει μια ομάδα στο ποδόσφαιρο, φταίνε οι αναπληρωματικοί; Όχι. Η ηγεσία φταίει. Η πνευματική ηγεσία αυτού του τόπου φταίει που χέρι-χέρι με την πολιτική εναγκάλισαν μία ανέξοδη λαϊκίστικη αριστερή νοοτροπία. Αυτή της κοινωνικής πολιτικής με δανεικά και της επιδοτούμενης τέχνης...Μία δικτατορία των αριστεριτζίδων της μετρίοτητας που έχει πιάσει τα πόστα και έχουμε πάθει όλοι ασφυξία.

Όλα τα πόστα; Μα για όλα η αριστερά φταίει;

Θες να σου μιλήσω για τον θεσμό των Πανεπιστημίων; Θα το ξεφτιλίσουμε το θέμα. Ποιος ήταν πρωην πρόεδρος της ΠΟΣΔΕΠ ; Τι καθηγητικό εργο εχει κάνει; Τι δημοσιεύσεις έχει; Ποιος ήταν αντιπρόεδρος και 400 χρόνια λέκτορας; Τώρα έγινε επίκουρος. Σε λίγο θα πάρει σύνταξη αυτός που τον είχα καθηγητή και θα έχει ανέβει μόνο μία βαθμίδα. Αριστερός...Με τσιμπούκι...Διανόηση και κουλτ-ούρα...Ποιοι είναι όλοι αυτοί που τους ψήφιζαν αυτούς για χρόνια ; Όλος ο συνδικαλισμός βρωμάει ...Όλο αυτό το πράγμα διαπνέεται από την αριστερή νοοτροπία της τεμπελιάς και της επιδοτούμενης λούφας που αρνείται πεισματικά να αξιολογηθεί βυθίζοντας τη χώρα στο ναδήρ των ακαδημαϊκών ιδρυμάτων παγκοσμίως. Έτσι δεν εξάγουμε ούτε γνώση. Ούτε μουσική, ούτε γνώση...(ούτε σπίρτα...κ αυτά από την Ινδία ή τη Σουηδία τα εισάγουμε)...Καταντήσαμε η χώρα της σύνταξης. Της σύνταξης !!! Τίποτα άλλο δε μας νοιάζει....Βρέθηκα 18 χρονών στις συνελεύσεις να μιλάω με 20χρονους για το πόσα χρόνια θα δουλεύω. Ακόμα δεν είχα βγει στην αγορά και άκουγα την ΚΝΕ να μιλάει για όταν θα βγω από τη αγορά...Σχιζοφρένεια....
Όπως λοιπόν σε όλους τους τομείς της κοινωνίας έτσι και στην Τέχνη έχουμε μπλέξει με το μεταπολιτευτικό τσίρκο του ΚΚΕ εσωτερικού. Ήτοι η δικτατορία του έντεχνου που μας λέει τι είναι ποιότητα και τι όχι. Αυτή μας έχει βυθίσει πνευματικά και όχι ο Φοίβος, η Μενεγάκη ή η Τατιάνα. Στην τελική αυτή κρίνονται και από τα νούμερα που κάνουν και αν δεν είναι καλοί απολύονται! Εμάς από τη Μπήλιω και το Σπύρο Παπαδόπουλο ποιος θα μας απάλλαξει; Πρέπει μάλλον να μας κοπεί το ρεύμα για να μην τους βλέπουμε.

Τι είναι αυτή η εμμονή με το έντεχνο που σε έχει πιάσει;

Είναι σα να λέμε "από ανέκαθεν". Από μόνος του ο όρος είναι τελείως παράλογος και με το παράλογο βρίσκομαι σε πόλεμο. Πιστεύω ότι όποιος τον χρησιμοποιεί είναι μάλλον βλάκας. Το ΑΕΡΙΚΟ έδωσε μία σωστή διάσταση του όρου. Εγώ ψέγω την πνευματική ηγεσία της ελληνικής μουσικής σκηνής για το μουσικό χάλι μας σήμερα. Ξεκινάω από το Μίκη, το Θάνο, το ΛΕΠΑ του έντεχνου (Λ. Παπαδόπουλος) και το Νταλαροειδές κύκλωμά του και φτάνω μέχρι τους Πλιάτσικες της τέχνης, Τσακνή, Μαχαιρίτσα, Παπακωνσταντίνου και δε συμμαζεύεται που αν βγουν να πάνε να τραγουδήσουν έξω δε θα μαζέψουν ούτε τους μισούς από όσους μαζεύει το Πανθρακικός Πανιώνιος. Και αυτό είναι που μου τη σπάει. Δικαιολογούν τη μιζέρια τους ως έντεχνοι, εναλλακτικοί και άρα απευθυνόμενοι σε λίγους και εκλεκτούς, ενώ απλά είναι μέτριοι...Πίσω από τους τελευταίους έρχεται φυσικά το κύκλωμα των ραδιοφωνικών παραγωγών..Άλλη μεγάλη λέρα... Που να φτουρίσει κανένας καλός καλλιτέχνης όταν έχουν πιάσει τα πόστα αυτοί; Εγώ το Μελωδία τον έκοψα με το Φρέσκο Χιόνι του Παπακωνσταντίνου. Ένας μετριότατος δίσκος που έπαιζει πρωί μεσημέρι βράδυ....Στην πραγματικότητα η κλίκα του εντέχνου έχει περισσότερο ανάγκη το βόθρο του Φοίβου και του Καρβέλα. Η δυσοσμία των τελευταίων είναι που κρύβει την ανεπάρκεια και τη μετριότητα των "εντέχνων".

Μέτριοι για σένα...

Και βέβαια για μένα...Μα ό,τι λέω το λέω με την υπογραφή μου. Είμαι ο τελευταίος που θα πω σε κάποιον τι να ακούσει και τι όχι. Αλλά όταν έρχεται στο αυτί μου είμαι κάθετος.

Τι προτείνεις;

Να είμαστε ψύχραιμοι. Να ακούμε τι έχει να πει ο καθένας πριν αρχίσουμε να φωνάζουμε. Ένα πάραδειγμα είναι αυτό το μικρό περιστατικό...εγώ δεν επιτέθηκα στη Roadartist. Εκείνη μου επιτέθηκε θεωρώντας ότι πρέπει να προστατέψει την επιλογή της να μιλήσει για το Βαρσαμάκη. Κανείς δεν την κατηγόρησε γι αυτό που έκανε αλλά αυτό κανείς από τους ενήλικες φίλους μου δεν το αντιλήφθηκε. Οι άνθρωποι πολλές φορές δεν επιλέγουν να κοιτάξουν την πραγματικότητα κατάματα. Κι εδώ η πραγματικότητα είναι ότι κάποιος πήγε να κάνει απατεωνιά. Και το θλιβερό είναι ότι η Rοadartist συνεχίζει να τον υποστηρίζει μιλώντας για παρθενογενέσεις καρκινογενέσεις και τερατογενέσεις. Δεν το περίμενα από εκείνη. Δεν επλήσομαι βέβαια. Εδώ ολόκληρη Ακαδημία Αθηνών ακόμα κυκλοφορεί το λογοκλεμμένο βιβλίο του πρωην προέδρου της (click). Απλά θλίβομαι ως νέος που βλέπω νέοι και μορφωμένοι άνθρωποι όπως η Road να μην αντιλαμβάνονται πως έχουν τα πράγματα ακόμα και τώρα που είμαστε ένα βήμα πριν την κατάρρευση...

Ε καλά τώρα τα παραλες, τι σχέση έχει ο Βαρσαμάκης με την κρίση;

Τα είπε πολύ καλά ο IonnKorr σε σχόλιό του εδώ. Λίγο άγαρμπα βέβαια αλλά τώρα τελευταία τον έχουνε φάει οι γυναίκες...Είναι όμως ελπιδοφόρος νέος...

Έλα τώρα, παραδέξου ότι είσαι εριστικός γιατί τελειώνει και η συνεδρία..

Είμαι αληθινός. Όταν άνοιξα αυτό το blog είπα ότι εδώ θα τα πω όλα. Αυτό κάνω. Είμαι αυτό που είμαι και δεν ντρέπομαι. Ζητάω να με αγαπήσουν οι φίλοι μου στη blog-όσφαιρα γι αυτό που είμαι και όχι γι αυτό που θέλουν εκείνοι να είμαι, όπως προσπαθώ να κάνω κ εγώ γι αυτούς. Δεν κρύβομαι πίσω από profile. Όποιος μου στείλει mail θα του απαντήσω με το πραγματικό μου όνομα. Ευθέως και ακομπλεξάριστα. Προσφέρω την αλήθεια της ψυχής μου. που έχει τα καλά της έχει και τα κακά της. Όποιος θέλει ας την εκτιμήσει. Δεν είναι η καλύτερη. Σίγουρα όμως δεν είναι ψεύτικη.

Τελευταία ερώτηση για να κλείσουμε...Είσαι τόσο ΠαΣοΚ όσο φαίνεσαι;

Είμαι Κρητικός. Και στην Κρήτη έχουμε δύο φυλές. Τους Κρητικούς και τους Δεξιούς.

30 σχόλια:

ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΟΣ είπε...

Φίλε μου διάβασα την "Απάντηση Νο 2" και είναι Νείλος. Θα χρειαστώ πιρόγα των Φαραώ για να την εξερευνήσω και παπύρους πολλούς για να καταγράψω όποιο σχόλιο μου.
Στέκομαι μόνο στην τελευταία και πιο εύκολη ερώτηση και απάντηση, αυτήν σχετικά με το ΠΑΣΟΚ και τους Κρητικούς.
Έχω ζήσει πολλά χρόνια στην Κρήτη, η γυναίκα μου είναι Κρητικιά, και έχεις απόλυτα δίκιο για τις δυο φυλές της Κρήτης. Αλλά πάντα αναρωτιόμουνα, σήμερα εκείνο το παλιό "Βενιζελικός- Βασιλικός" έγινε άραγε ; "Πασοκτζής- Δεξιός;". Γιατί φοβούμαι ότι η πλατιά μάζα στο νησί έτσι το βλέπει.
Ίσως κάνω λάθος βέβαια. Κάποτε ίσως διηγηθώ μια εμπειρία μου από την εποχή που ήμουν διευθυντής ενός κεντρικού ξενοδοχείου στο Ηράκλειο εκεί γύρω στο 1980.
Καλή σου μέρα

kariatida62 είπε...

Λάκωνα,
Τόχω ξαναγράψει και σ'άλλους το λέω και σε σένα. Δεν έχω παιδί μου τις γνώσεις τις δικές σου για να ανταπαντήσω σ'όσα μας γράφεις(αυτή την στιγμή ούτε και τον χρόνο για να μελετήσω όλα τα όμορφα που λες)
Σ'ένα έχω την ένστασή μου. Στον τρόπο με τα οποία τα λες!
Μπορεί να είναι το στυλ σου όπως λες καιζητάς να σε αποδεχτούμε έτσι όπως βγαίνεις,αυθεντικός!
Την αυθεντικότητα σου όμως νομίζω ότι μπορείς να την κρατήσεις και μ'άλλον πιο ευέλικτο τρόπο! Θα πείσεις περισσότερο κόσμο για τις απόψεις σου!Τουλάχιστον θα σ'ακούσουν!
Εγώ δεν θέλω να ευνουχίσω κανέναν!
Να συνυπάρξουμε θέλω! Να μάθω απο σένα και σύ απο μένα (αν έχω κάτι να σου δώσω)
Εύχομαι να μην είμαι πάλι εκτός θέματος...
Σ'εκτιμώ απεριόριστα!

IonnKorr είπε...

Cs

Έκατσες και έγραψες όλα αυτά?
xa,,xa,,
Και ο Ιούλιος δεν μπήκε ακόμα?

Καλά γιατί δεν ζητούσες από μένα να σου στείλω μερικές τελείες να βάλεις για θέμα???
Περισσότεροι θα τις διάβαζαν....

Βάλε air-conditioner, ή βγες στο μπαλκόνι, πιές κρύο νερό. Πάντως καλά δεν σε βλέπω. Για το καλό σου!!!

Ατίθασο Πνεύμα είπε...

Cs...
Είμαι πολύ περήφανη... για τον εαυτό μου! Έκατσα και διάβασα όοοοολο τον μονόλογο (διάλογο-wannabe) του Παραλόγου.
Και έχω να πω τα εξής:

1. τι καλά που δεν είμαι η μόνη στον κόσμο που κάνει τέτοιους διαλόγους με τον εαυτό της!

2. έχεις κολλήσει άγρια με το θέμα...
3 συνεχόμενα ποστ! 3!!! Όχι 1, ούτε 2... αλλά 3!!!!!!!!!!!
Δε λέω... φάση έχει, να σε βλέπω σιγά σιγά και βασανιστικά ν΄αποτρελαίνεσαι, όσο ο καφές τελείωνει και η φαίρυ μπανιαρίζεται στις παραλίες... αλλά σύνελθε μωρέ κοπέλι! Δεν έχει έρθει το τέλος ακόμα...

3. ωχ ωχ ωχ... (ξέρεις άραγε γιατί το λέω;)

4. Ο Νίκος Δήμου ΜΟΛΙΣ μπήκε στη λίστα μου. Ενδιαφέρον ακούγεται, έριξα και μια ματιά στο site του, θα τον τσεκάρω μέσα στο καλοκαίρι. Ταπεινά "ευχαριστώ"...

5.Τζ. Πανούσης: Το αφήνω ασχολίαστο καλύτερα. Γιατί θα πω τίποτα και δε θέλω να με τρέχει στο δικαστήριο και να πληρώνω κάθε φορά που λέω τ΄όνομά του δημοσίως. Εχω την εντύπωση ότι από τη στιγμή που έμαθε αυτό, το "κόλπο" απ' τον χλεχλέ, τον ξέρεις ποιον μωρέ, τον Ακατανόμαστο... θέλει να το κάνει κι αυτός σε κάποιον, είμαι σίγουρη. Κι εγώ... εγώ δεν έχω εκατομύρια!
Ένα πράγμα ήθελα όμως πάντα να του πω: ΣΤΟ ΧΩΡΙΟ ΣΑΣ ΕΣΕΙΣ ΔΕΝ ΕΙΧΑΤΕ ΞΥΡΑΦΑΚΙΑ ΡΕ ΜΕΓΑΛΕ;

(to be continued)

Ατίθασο Πνεύμα είπε...

6. Εντεχνο. Πιστεύω πως πραγματικά απευθήνεται στους λίγους κι αυτό στο λέει κάποια που ασχολείται με τη μουσική από 4 χρονών παιδί.
Είναι ένα είδος μουσικής που θυμίζει "μοντέρνο ρεμπέτικο", αν μου επιτρέπεις να το πω έτσι. :Ρ Αντικατοπτρίζει τα προβλήματα που έχει ένας άνθρωπος στη κοινωνία που ζούμε με πιο..."μοντέρνο τρόπο", άλλωτε μιλάει γι αγάπη, άλλωτε για μοναξιά, την απιστία, γενικά για τις σχέσεις μας με τους ανθρώπους και με τον εαυτό μας πλέον. Οι στίχοι, οι μελωδίες, τα όργανα που χρησιμοποιούν... είναι πιο "ψαγμένες" καταστάσεις στην ελληνική σκηνή και είναι πραγματικά για λίγους, γιατί όπως και να το κάνουμε, mon ami... ο ΝεοΈλληνας προτιμάει να πάει στα μπουζούκια και να δει τη γκόμενα να λικνίζει το κορμί στη πίστα, να της πετάξει γαρύφαλλα και να κάνει το εφφέ του ανοίγοντας μπουκάλι (άσχετα αν την επόμενη μέρα δε θα έχει για τσιγάρα). Όχι λοιπόν... το ΕΝΤΕΧΝΟ δεν είναι για όλους, δε μπορούν όλοι να το πιάσουν. Και καλύτερα έτσι, γιατί γι αυτό είναι που απέκτησε αξία.
Σ΄αυτό που πρέπει να δώσουμε βάση όλοι μας είναι ότι δεν είναι ο κάθε χλεχλές που βγαίνει και δηλώνει ΕΝΤΕΧΝΟΣ, πραγματικά ΕΝΤΕΧΝΟΣ. Ας πάρουμε για παράδειγμα αυτό το καημένο και το καταβασανισμένο, το παιδάκι, τον Χατζηγιάννη... Ξεκίνησε καλά πριν 10 χρόνια... κάπου στο ενδιάμεσο έμπλεξε μάλλον με κακές παρέες και έγινε ΦΘΗΝΟΣ και mainstream, γιατί ΑΥΤΟ πουλάει στην Ελλάδα. ΤΙ να κάνουμε... όπως είπες κι εσύ: Ο Μαχαιρίτσας, ο Πλιάτσικας, οι Κατσιμιχαίοι και οι άλλοι... δε γεμίζουν τα γήπεδα στις συναυλίες τους.
Το θέμα είναι ότι έχασε το δρόμο του, το παλικάρι. Και μάκάρι να το φωτίσει ο Θεός να επιστρέψει σίγουρα, σώος και αβλαβής, πίσω στη ΠΟΙΟΤΗΤΑ! Τεσπα... πολλά είπα, αλλά είναι που μ΄αγγίζει το συγκεκριμένο είδος μουσικής περισσότερο από κάποια άλλα στην ελληνική σκηνή.

Έχω χάσει το μέτρημα...
Που είμαστε;
Α! 7...

7. "Είμαι αληθινός. Όταν άνοιξα αυτό το blog είπα ότι εδώ θα τα πω όλα...."

Κανείς που σέβεται την ελευθερία λόγου, δε θα σου ζητήσει ν΄αλλάξεις κάτι στο τρόπο που είσαι, ή στο τρόπο που γράφεις. Κι αν γίνει, τότε σημαίνει πως απλά δε σε σέβεται και θέλει να σου βάλει όρια και... νταβατζήδες πάνω απ' τα κεφάλια μας δε θέλουμε...πως να το κάνουμε δηλαδή;

Το είπα και σε προηγούμενο ποστ σου. Ο καθένας γράφει στο μπλογκ του όπως αυτός ορίζει, αρκεί να μη προσβάλει εσκεμμένα.... ΕΜΕΝΑ! χΑΧΑχΑΧ
Όχι, αλλά το να κάτσεις και να γράψεις όσα σκέφτεσαι είναι όμορφο. Απ' την άλλη μεριά όμως το να γράψεις για να προσβάλεις εσκεμμένα κάποιον συνμπλόγκερ σου είναι προσβολή για το ίδιο σου το μπλογκ...
Εριστικός... ναι ίσως ήσουν, αλλά έχεις την ελευθερία λόγου στο δικό σου μπλογκ και στο κάτω κάτω αυτό θέλει να προκαλέσει ένας μπλόγκερ: θέλει τους ανθρώπους που τον διαβάζουν να σχολιάσουν κιόλας! Αλλιώς γιατί γράφει;

Σε σταυροφιλώ και σου υπόσχομαι να σου ρίξω και ένα ξεμάτισμα μέσα στις επόμενες μέρες.
Και συ όμως... καλού κακού... κάνε έναν αγιασμό στο σπίτι σου. Ποτέ δε ξέρεις! :Ρ

Φιλιά ρεεεε

kariatida62 είπε...

Να ορίστε, έτσι ήθελα και γω να στα γράψω σαν το Ατίθασο Πνεύμα αλλά δεν γνώριζα την γλώσσα...τώρα μάλλον θα κατάλαβες τι ήθελα και γω να σου πω και δεν ήξερα τον τρόπο!:)

IonnKorr είπε...

Ρε Λάκων

Το ξέχασα ρε. Δεν απήντησες. Ή απάντησες και δεν κατάλαβα.
Έλαβες το μήνυμα του νέου μεγάλου αγώνα που πρέπει να ξεκινήσουμε ως bloggers?

John D. Carnessiotis "Asteroid" είπε...

Αχ, βρε Λακωνάκο... παρακολουθώ το ζήτημα από χθες, αλλά ευφυώς ποιών και άσχετος ων, θα αποφύγω να μιλήσω για τον Βαρσαμάκη. Ούτε που τον ήξερα και να που τώρα έγινε διάσημος στον μικρό μας κύκλο. Ο Μέρτενς μ' άρεσε, πάντως - από το λίγο, που άκουσα, δηλαδή, χάρις σ' εσένα... γιατί, βλέπεις, έχω μείνει λίγο πίσω στα ακούσματα Τίποτε σε '60 ή '70 έχεις να συζητήσουμε;
;-)
Λοιπόν, συμπέρασμα 1: θα ψάξω τομ Μέρτενς - μ' άρεσε σου λέω!
Συμπέρασμα 2: Τον Βαρσαμάκη στον χαρίζω!
Συμπέρασμα 3: Στην συνέντευξη είσαι ψύχραιμος και ως εκ τούτου πειστικός. Έχει σημασία ο τρόπος, που λες κάτι, πίστεψέ με!
Συμπέρασμα 4: Όλα αυτά είναι επιεικώς αδιάφορα μπροστά στο ΤΕΡΑΣΤΙΟ θέμα "Ροδάνθη". Παρακαλώ, juicy details!!!
;-)

Σε ασπάζομαι!

Ατίθασο Πνεύμα είπε...

@kariatida62

gkouxou gkoux... exm... gkoux... mallon oxi akrivws etsi...

"Ο/Η kariatida62 είπε...
Και να σου πω εσένα ξερόλα Λάκωνα, τον Mertens, τον άκουσες και συ, αλλά δεν μπόρεσες να συνθέσεις κάτι έστω και επηρρεασμένος απο αυτόν!
Να κάνεις την κριτική σου βέβαια δεν λέω αλλα όχι με αυθάδεια, όχι με πρόκληση...και ναι αυτό το ποστ ήταν γεμάτο αυθάδεια για έναν συνμπλόγκερ και ζηλοφθονία για έναν συνθέτη!
Αυτό κατάλαβα εγώ!

28 Ιουνίου 2010 12:33 π.μ."


I LOVE PLAYING DEVIL'S ADVOCATE!!!
Malliotravhxteite twra... :P

kariatida62 είπε...

@Ατίθασο Πνεύμα: Δεν κατάλαβες, ή μάλλον δεν ξέρεις...ήταν διάλογος μάνας και παιδιού....να μας παρακολουθήσεις απο την αρχή μέχρι το τέλος για να βγάλεις σωστό συμπέρασμα, όχι αποσπασματικά!

Ανώνυμος είπε...

Εγώ σου είπα κάποτε να μην αναφέρεις το κωλοόνομα...εσύ εκεί...βλέπεις τι δημιουργείται και μόνο στο άκουσμά του...που να πω και Νέα Μάκρη ή Ευαγγελισμός;;;καλύτερα...κατά τ' άλλα βλέπω έχεις σαλτάρει και συ για τα καλά...μην ανησυχείς δεν είσαι ο μόνος...chill out babe...και μια απορία εγώ που δεν ανήκω σε καμιά από τις δύο φυλές του νησιού που κατατάσσομαι;;;

Unknown είπε...

Σε σχόλιο μου στην “Απάντηση #1” σου ξεκαθάρισα απολύτως την άποψη μου για τον Βαρσαμάκη και τα έργα του. Πιο σαφής δεν μπορώ να γίνω και παραδέχομαι ότι συντάσσομαι απόλυτα με την άποψη σου σχετικά με την κλοπή πνευματικής δημιουργίας και επίσης με το γεγονός ότι έκανες πολύ καλά που το αποκάλυψες. Στη θέση σου κι εγώ το ίδιο θα έκανα.

Έγινε πολύ συζήτηση, όμως, για το πώς το έκανες. Και εδώ θέλω να αναφερθώ.

Χωρίς περιστροφές, λοιπόν, θέλω να σου πω ότι ο πιο πάνω “ποταμός” που πολύ πετυχημένα παρουσίασες σαν “ψυχαναλυτική εξομολόγηση”, μπορεί να σε βοήθησε να νοιώσεις καλύτερα ή να πιστέψεις ότι τα ξεκαθάρισες όλα, αλλά εμένα δεν με έπεισε. Ο λόγος; Θα σου εξηγήσω:

Γράφεις ένα post με αφορμή τη συνέντευξη που πήρε η Roadartist από τον Βαρσαμάκη. Αποκαλύπτεις την κλοπή που έκανε αυτός σε βάρος του Μέρτενς και με e-mail καλείς την Roadartist να περάσει από το blog σου, να δει αυτά που έγραψες σχετικά. Αυτή ανταποκρίνεται και ερχόμενη τι βρίσκει; Την καταγγελία κατά της συγκεκριμένης κλοπής του Βαρσαμάκη και την σχετική τεκμηρίωση; Όχι βέβαια! Με το που “μπαίνει μέσα” και λίγο πιο κάτω -στο δια ταύτα- τρώει στη μάπα το

“Έλα μωρό μου, φτιάξε με! Πες μου ότι στην Τέχνη δεν υπάρχει παρθενογένεση... Πες μου το αυτό! Έλα λοιπόν!!!”.

Και μας λες ότι αυτό έπρεπε να το εκλάβει, τόσο η Roadartist όσο και ο καθένας μας, σαν μια “λογοτεχνική” έκφραση που έχει να κάνει με κάποια ελεγειακή περσόνα της φαντασίας σου, που αμολάει κουλτ-ούρα και κρύβεται στις πανάκριβες εκπομπές της Μπήλιως, δίνοντας σου αφορμή να ...ξεδίνεις;

Ε όχι! Δεν με πείθεις. Αλλά ούτε και κανέναν άλλον έπεισες περί αυτού. Όλοι, μα όλοι, το είδαμε σαν μιαν επίθεση που στοχοποιούσε την Roadartist, ασχέτως αν κάποιοι θεώρησαν ότι έχεις δικαίωμα να το κάνεις και κάποιοι άλλοι έκριναν σαν ανεπίτρεπτο τον τρόπο που το έκανες. Μεταξύ αυτών και άνθρωποι που λένε ότι σε εκτιμούν ή ότι είναι φίλοι σου. Όλοι τους οπαδοί της “πολιτικής ορθότητας” και γνωστοί υποστηρικτές της... Έλα τώρα!..

Προσπαθείς να κρυφτείς πίσω από τη δήλωση πως εκτιμάς τη Roadartist και το έργο που κάνει στο “πιο όμορφο εν ζωή blog της σφαίρας μας”. Έ τι να σου πω; Αξίζει τον κόπο να πληρώσεις άλλη μια ...συνεδρία, σαν την παραπάνω, για να απαντήσεις αν λες αλήθεια στον εαυτό σου ή δεν έχεις καταλάβει για ποιο πράγμα μιλάμε...

Unknown είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.
Unknown είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
ΣΠ είπε...

Γκουγκλάρησα το Essence of thε Knot και το Βαρσαμάκη και δε βρήκα τίποτε. Μήπως δεν υπάρχουν?

Αυτα τα "φτιάξε με μωρό μου, με κάνεις να γελάω κλπ" ειναι ασαφές σε ποιον απευθύνονται στο πρώτο σου ποστ.

PLEASE! Η αμερινανική τηλεόραση ΔΕΝ υποφέρεται. Φετος την έκοψα. Διαφημίσεις συνεχώς, ντοκυμαντέρ μετρια ή φρικτά, επαναληψεις μυριαδες, πολιτικός λόγος επιφανειακός (με ελάχιστες εξαιρέσεις, αλλα δεν καταλαβα γιατι θα πρέπει να πληρώνω τόσα χρήματα μόνο για τον Charlie Rose πχ). Δεν υποφερεται!
Αλλωστε τα περισσότερα τα βρισκεις στο διαδικτυο.

Ephemeron είπε...

Υπαρχουν περιπτωσεις που δισκογραφικες εταιριες εχουν φερθει εντελως παραλογα σε ατομα με παρα πολυ ταλεντο...
Δεν θελω να αναφερω ονοματα αλλα θυμαμαι την περιπτωση πασιγνωστου Ελληνα καλιτεχνη, που μου εχει πει οτι χρονια πριν η "ταδε" δισκογραφικη εταιρια του ειχε πεταξει καταμουτρα οτι "οσο καλη φωνη και ταλεντο να εχεις, δεν προκειται να γινει τιποτα γιατι εισαι καραφλός" (!!!)
Απ την αλλη πλευρα θα πρεπει να συμφωνησω μαζι σου... Απο τη συνολικη δημιουργια Ελληνων καλιτεχνων το 95% ειναι αβασταχτο μαρτυριο να τα ακουσεις, και μονο ενα 5% (και αν) να αξιζει να του δωσουμε σημασια... δυστυχως αυτη ειναι η αληθεια...

Saq είπε...

Καταρχήν,

Αν κατάλαβα καλά, τον Mertens καλύτερα από εσένα τον γνωρίζει ο Βαρσαμάκης :)

Σχεδόν όλα τα σχόλια του Αερικού που διαβάζω εδώ και δυο βδομάδες έχουν να κάνουν με το πως θα σε "βάλει στη θέση σου". Δε λέω, για το διάλογο αυτό, ως ένα σημείο, είναι εποικοδομητικό, αλλά κάπου αρχίζει και μου μυρίζει εγωισμό.

Εγώ προσωπικά όταν διάβασα την ανάρτηση και αφού πρώτα είχα διαβάσει τη συνέντευξη της Roadartist, δεν είδα πουθενά επιθετικό τόνο. Ίσως γιατί ξέρω περίπου πως γράφεις.

Τέλος, θέλω να πω ότι κάποιες φορές μου κάνεις σαν μηδενιστής. "Αυτός δεν είναι καλός" "εκείνος το ίδιο" "Οι Τρύπες μου βρωμάνε" "ο Παπακωνσταντϊνου μου ξινίζει" και για όλα σου φταίει το ΚΚΕ. Εντάξει, είναι για τα μπάζα, αλλά βρες μου επιτέλους τους καλούς να πάρομε πρότυπα.

CsLaKoNaS είπε...

@ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΟΣ

Πιρόγα των Φαραώ; Εγώ θα χρειαστώ υπερωκειάνιο για να διαβάσω αυτά που γράφεις στο blog σου. Τέτοια ευφράδια δεν έχω ξαναδεί.

Το παλιό "Βενιζελικός-Βασιλικός" εξελίχθηκε σε "Πασοκτζής-Δεξιός" αν και είναι λίγο τραβηγμένος. Εμείς Βασιλικούς δεν είχαμε πάρα πολλούς. Αλλά η Κρήτη ήταν ανέκαθεν με την ευρύτερη Δημοκρατική Παρατάξη, εκτός από κάτι φασιστοχώρια στα βουνά του Ρεθύμνου και των Χανίων.

Αυτά ανοίγουν πρώτα σε κάθε εκλογές και παθαίνουμε πλάκα που βλέπουμε το Ρέθυμνο μπλε χαχαχα :)

CsLaKoNaS είπε...

@kariatida62

Η παρατήρησή σου για τον τρόπο μου έχει καταγραφεί και θα την επεξεργαστώ στο προσεχές συνέδριο, στα πλαίσια της αυτοκριτικής μου :))

CsLaKoNaS είπε...

@ΙοnnKorr

Πρόεδρε χωρίς a/c δε φαντάζεσαι τι θα έγραφα. Πάλι καλά που έχουμε κι αυτά εδώ.

CsLaKoNaS είπε...

@atithasopnevma

Εσένα δε σου απαντάω. Βρίσκεσαι ήδη στη Σαλόνικα !

CsLaKoNaS είπε...

@Asteroid

Θα μιλήσω σε λίγο καιρό για Jean Michelle Jarre :)

Για Ροδάνθη θα αργήσω! Προηγείται η Βάσω !!!

CsLaKoNaS είπε...

@Ανώνυμος

Εσύ Ανώνυμε είσαι μια κατηγορία μόνος σου! Εγώ δεν την παλεύω όπως βλέπεις, εσύ; Στείλε κανένα mail να τα πούμε, ρε παπάρα!

CsLaKoNaS είπε...

@ΑΕΡΙΚΟ

Καταλαβαίνω τον προβληματισμό σου αλλά θέλω να σου θυμίσω κάτι που θυμήθηκε η Roadartist στα σχόλια.

Η φράση

“Έλα μωρό μου, φτιάξε με! Πες μου ότι στην Τέχνη δεν υπάρχει παρθενογένεση... Πες μου το αυτό! Έλα λοιπόν!!!”.

Εκτός του ότι αναφέρεται στην "εναλλακτική μου αναγνώστρια" στην οποία απευθύνω το λόγο, την είχα ξαναπεί σε μία πρόσφατη ανάρτηση για τη Μόνικα όπου ήθελα να τονίσω ότι έχει επιρρεαστεί υπερβολικά πολύ από κάποιους άλλους καλλιτέχνες ώστε δε βλέπουμε τελικά κάτι δικό της. Η φράση που είχα πει εκει είναι

"Υ.Γ. Ναι ναι, στην Τέχνη δεν υπάρχει παρθενογέννεση. Έχεις κι άλλα 'ψαγμένα' να μου πεις;"

Γι αυτό και τη χρησιμοποίησα και πάλι. Το κείμενο είναι ιδιαίτερα καυστικό αλλά μόνο επειδή ήμουν εκνευρισμένος με αυτό που είχα ακούσει. Γι αυτό.

Επιπλέον στην πρώτη απάντησή μου στη Roadartist στα σχόλια γράφω:

"Η επίθεση δεν είναι προσωπική σε εσένα αλλά στο καλλιτέχνη."

Γιατί δεν πρόσεξες ούτε αυτό;

Η άποψή σου υποστηρίζει ότι θέλω ηθελημένα να κρυφτώ πίσω από μία επίθεση που έκανα, έστω εν βρασμώ ψυχής στη Roadartist. Ως εκ τούτου θα ήταν πολύ πιο απλό και αντρίκιο να το παραδεχτώ παρά να θέλω κολοπαιδίστικα να βγω από πάνω, υποτιμώντας τη νοημοσύνη σας.

Δεν υποτιμάω κανέναν βρε ΑΕΡΙΚΟ. Εσύ ξέρεις πολύ καλά πως όταν κάνω το παρακάνω ζητάω συγνώμη. Οι τρόποι μου το ξέρω πως δεν είναι οι καλύτεροι. Όμως στη συγκεκριμένη περίπτωση δεν υπάρχει τέτοιο θέμα. Όχι μόνο δεν προκύπτει από πουθενά αλλά αυτή που επιτίθεται είναι η ίδια η Roadartist ακόμα και όταν αντιλαμβάνεται ότι δεν επιτίθεμαι σε εκείνη. Γι αυτό και ωφείλει να ανακαλέσει.

CsLaKoNaS είπε...

@Ephemeron

Καταλαβαίνω τι λες με τις δισκογραφικές αλλά αυτά τα φαινόμενα προκύπτουν από τη μεγάλη προσφορά σε τραγουδιστές. Εν πάσει περιπτώσει το ιντερνετ είναι ένα ιδανικό μέσο για να προσπεράσει τις δισκογραφικές και τις πολιτικές τους. Αυτό κάνει άλλωστε !

CsLaKoNaS είπε...

@Saq

Ο λόγος του ΑΕΡΙΚΟΥ είναι από τους πιο χρήσιμους σε ότι με αφορά. Από την πλευρά μου πάντα προσπαθώ να διαφωνώ μαζί του έστω και επίτηδες γιατί ξέρει να διαλέγεται έτσι ώστε να βγαίνουν ενδιαφέροντα συμπεράσματα άσχετα αν καταφέρουμε να συμφωνήσουμε ή όχι.

Αυτό που λέει έχει μία βάση. Λέει ότ "Εντάξει, συμφωνούμε σχετικά με την κλοπή αλλά δε θα μας βγάλεις και όλους τρελούς ! Αφού είναι προφανές και όλοι το είδαμε ότι επιτέθηκες στη Roadartist!" Προσπαθώ να του εξηγήσω ότι δε συμβαίνει αυτό.

Λοιπόν σε ό,τι αφορά στο τι μου αρέσει από την ευρύτερη ελληνική σκηνή θα σου πω εν συντομία τι γουστάρω πάρα πολύ:

Αγάπανθος (ένα αλμπουμ αλλά δισκάρα!)
Νικόλας Άσιμος (κρίμα που τον έφαγε η σχιζοφρένεια)
Παύλος Σιδηρόπουλος (κρίμα που τον έφαγαν τα ναρκωτικά)
Δρογώσης (πάααρα πολύ καλός αν και λίγο γλυκανάλατος ώρε ώρες)
Κατσιμιχαίοι (θεοί σε ό,τι έκαναν και ευτυχώς σταμάτησαν να το κάνουν όταν έπρεπε)
Κόρε Ύδρο (το φτηνή ποπ για την ελίτ και το επόμενο ΑΠΛΑ ΤΑ ΣΠΑΕΙ !!! )
Μακρινά Ξαδέρφια (παρα πολύ καλοί!!!)
Νατάσα Μποφίλιου (αυτή είναι που λέμε νέα και ελπιδοφόρα - και όχι η δήθεν η Μόνικα)
Μίλτος Πασχαλίδης (έχει καταπέσει τελευταία - πολυ επαναλαμβάνεται)
Γιώργος Ανδρέου (πάρα πολύ καλός)
Θανάσης Παπακωνσταντίνου (αυτός είναι δημιουργός !! )
Σταύρος Λάντσιας (επίσης!!)
Αλκίνοος Ιωαννίδης (αποτυχία το τελευταίο άλμπουμ)
Σπυριδούλα (ο ορισμός του ελληνικού ροκ!)
Ζακ Στεφάνου (έχει καιρό να βγάλει κάτι)
Υπόγεια Ρεύματα (σταθερή αξία)
Χειμερινοί Κολυμβητές (φοβερή φωνή ο Μπακιρτζής γενικότερα)

κ.α.

CsLaKoNaS είπε...

@ ΣΠ

Essence of the (K)not

http://www.amazon.com/Un-Respiro-Kim-Mertens/dp/B0007XZUUA/ref=sr_1_2?ie=UTF8&s=music&
qid=1278040734&sr=8-2

(Νo youtube)


Επισκέπτης της Βροχής:

http://www.youtube.com/watch?v=KsL3NlRRObw

Αλλά μου αρέσει η προοπτική σου - δεν υπάρχει στο google άρα δεν υπάρχει :)))))


Θα συμφωνήσω από την Αμερικάνικη Τηλεόραση. Το ίντερνετ αρχίζει και προσφέρει πάρα πολλά. Αλλά σε σύγκριση με την Ελληνική νομίζω ότι θα προτιμίσω Αμερικάνικη, τι λες ;

ΣΠ είπε...

Το "Ι appear in google, therefore i exist" μου το λένε συχνά οι φοιτητές οταν αναζητούν βιβλιογραφία και τρελλαινομαι!

John D. Carnessiotis "Asteroid" είπε...

Τι δουλειά έχεις εσύ με τον JMJ; Αυτός είναι της δικής μου γενιάς!!!
Ο "Πάρτα όλα" είσαι, τελικά!!!
:-)))

Και Βάσω θέλουμε και Ροδάνθη κι ό,τι άλλο έχεις!
(Πολύ δραστήριος μας προκύπτεις!)
;-)

John D. Carnessiotis "Asteroid" είπε...

Τι δουλειά έχεις εσύ με τον JMJ; Αυτός είναι της δικής μου γενιάς!!!
Ο "Πάρτα όλα" είσαι, τελικά!!!
:-)))

Και Βάσω θέλουμε και Ροδάνθη κι ό,τι άλλο έχεις!
(Πολύ δραστήριος μας προκύπτεις!)
;-)