Σάββατο, Μαΐου 29

I will be back....

16 σχόλια:

IonnKorr είπε...

Που σημαίνει ότι αποφάσισες να κάτσεις να διαβάσεις?

Καιρός ήταν!

CsLaKoNaS είπε...

@IonnKorr

Που σημαίνει ότι μετά το Μαντέλη και το γιο του το 'Ρόκο' σειρά έχω εγώ.... Ο Παπαχελάς είναι στα ίχνη μου!

Unknown είπε...

why you want to leave us?..

CsLaKoNaS είπε...

@ΑΕΡΙΚΟ

Έχω απίστευτη δουλειά μέχρι και το τέλος της βδομάδας που μπαίνει. Μετά θα είμαι πίσω στη μπλογκόσφαιρα ! :))

Unknown είπε...

καλή δύναμη

θα περιμένω για Hawking, σου είπα...

δεσποιναριον είπε...

Κι εγω αναχωρω για Αθηνα μεθαυριο Τριτη. Καλη επιτυχια και θα τα πουμε απο κοντα τον Ιουλιο, σε φιλω, καλο κουραγιο!

ΗΩΣ είπε...

Εξεταστική.... Πόσο μου έλειψε! Καλό κουράγιο.

CsLaKoNaS είπε...

@ΑΕΡΙΚΟ

Το ξέρω μόλις βρω λίγο χρόνο θα το ψάξω όπως σου είπα στο email.

CsLaKoNaS είπε...

@δεσποιναριον

Σε ζηλεύω πάρα πολύ! Και σε να και τη φαίρυ που φεύγει και αυτή την Τρίτη! Λες να φεύγετε μαζί;

Φιλια΄!!!

CsLaKoNaS είπε...

@ΗΩΣ

Ε όχι και εξεταστική. Έρευνα. Γράφω paper και πρέπει να είμαι απόλυτα συγκεντρωμένος. Το blogging θα ξαναρχίσει σε λίγες μέρες!

Μέχρι τότε, μείνε όμορφη !

Φιλιά!!

Ephemeron είπε...

Ελπιζω οι δουλιες σου να πανε καλα!
Κουκλα η φωτο στο post!!! Χα-χα!

fairy είπε...

me too.....
and that's a threat!

kariatida62 είπε...

Συγκεντρωμένος είπαμε..!μην ξεφεύγεις απ'αυτό και την κοπανάς και έρχεσαι εσύ σ'εμάς...
Εύχομαι καλή επιτυχία!:)

Angelos είπε...

Χωμένος και εσύ... το έχει η εποχή...

Καλή δύναμη και καλό αποτέλεσμα να έχεις!!! Η φωτό όντως τα σπάει!!!

Panos-Alexia είπε...

Μονάχα καλή δύναμη.

Γιάννης Καραμήτρος είπε...

Καλή σου επιστροφή στην μπλογκόσφαιρα :)