Είναι τόσο απλά τα πράγματα.
Κανείς από τους σοσιαλιστοβλαμμένους ρομαντικοειδείς δεν μπορεί να φτιάξει ένα επιχείρημα της προκοπής εναντίων του κλεισίματος της ΕΡΤ.
Κανένας. Ούτε εκείνοι που διαφώνησαν "επί της διαδικασίας".
Οι, επι της διαδικασίας, τόνισαν το αυταρχικό της υπόθεσης να κλείσουν χωρίς προειδοποίηση όλες οι συχνότητες της ΕΡΤ αλλά δε βρήκαν να πουν μία κουβέντα για το αυταρχικό της υπόθεσης να έχουμε ρεύμα μόνο αν πληρώνουμε τον Σπύρο να πίνει στην υγειά μας. Καμία αυταρχική συμπεριφορά δεν βρήκαν όταν έπρεπε όλοι οι πολίτες, πιστοί ή όχι, να πληρώνουμε για τη Θεία Λειτουργία και το Αρχονταρίκι. Καμία αυταρχικότητα όταν όλοι πληρώναμε παραγωγές όπως τα Παιχνίδια χωρίς Σύνορα, το Με αρετή και τόλμη, τη Γιουροβίζιον, τα πατινάζ του Κωστάλα ή τα ντοκιμαντέρ με το πως κλάνει ο Πύθωνας της Μασσαχουσέτης. Τίποτα το αυταρχικό δεν είχε η λειτουργία και το βάρος της ΕΡΤ κατ' αυτούς ...Το μόνο αυταρχικό ήταν ο τρόπος που έκλεισε.
Εμένα μου αρέσει η κλασική μουσική και το έχω δείξει πολάκις στο ιστολόγιο αυτό. Γιατί πρέπει να αναγκάσω εκείνον που του αρέσει το σκυλάδικο να μου καλύψει τα έξοδα της Πρωτοχρονιάτικης Συναυλίας της Βιέννης; Αλλά φυσικά εδώ δεν υπάρχει Βία...εδώ υπάρχει ο σκυλάς που είναι σκυλάς και εγώ που είμαι εναλλακτικός και ψαγμένος και ανώτερος κ τα αρχίδια μου κουνιούνται...
Θέλανε διάλογο οι πιο διαλλακτικοί. Ναι ναι ναι...διάλογο...όπως ο διάλογος που έγινε με την Ολυμπιακή και είδαμε πόσο γρήγορα προχώρησε και πόσο λίγο μας στοίχησε. Όπως ο διάλογος που έγινε για την Τριτοβάθμια εκπαίδευση όπου μετά από τόσα και τόσα εμπόδια πέρασε το νομοσχέδιο για να έρθει ο Μπαμπινιώτης και να το επαναφέρει στην πρώτερη συντεχνιακή κατάσταση. Ποιος δημόσιος διάλογος έχει γίνει ποτέ σε αυτή τη χώρα και έχει καταλήξει κάπου ουσιαστικά;
Σοβαρευτείτε και καταλάβετε ότι μόνο έτσι μπορούσε να γίνει και έτσι έγινε!
Δημοκρατία και παπάρια μέντολες! Καμία Δημοκρατία όταν μιλάμε για την τσέπη κάποιου άλλου. Με την Τσέπη, με την Ελευθερία και με την Ζωή των Ανθρώπων δεν παίζουμε όσοι και αν είμαστε. Πότε θα το καταλάβεις αυτό;
Και πάμε τώρα στους διαφωνούντες επί της αρχής!
Να πάτε να γαμηθείτε. Απλά και ξεκάθαρα.
Κουμάντο στις δικές σας τσέπες. Όταν εγώ δεν ζητάω να μου δώσετε τα λεφτά σας εσείς γιατί ζητάτε να σας δίνω τα δικά μου λεφτά ; Τι το παραγωγικό έχει στην εποχή του 1.5 εκατ ανέργων στον ιδιωτικό τομέα, το τριπλό άξελ του Κωστάλα; Τι το κρατικοδίαιτο ποιοτικό έχουμε ανάγκη στην εποχή που η κρατική μας Εκπαίδευση ήταν αυτή που επέφερε το 15% της Χρυσής Αυγής;
Πιο συγκεκριμένα:
Δε σας αρέσει η ιδιωτική τηλεόραση; Μην την παρακολουθείτε. Εμένα όμως που δε μου αρέσει η κρατική τηλεόραση γιατί πρέπει να την "παρακολουθώ";
Πιστεύετε στον Πολιτισμό και την ποιοτική Τηλεόραση; Πηγαίνετε να στηρίξετε με τα χρήματά σας τον Πολιτισμό. Με τα δικά σας χρήματα, τον Πολιτισμό που εσείς πιστεύετε, όπως και εγώ θα στηρίξω τον Πολιτιμό που εγώ πιστεύω. ΑΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΠΙΣΤΕΥΕΤΕ ΣΤΟΝ ΟΠΟΙΟ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΞΙΑ ΤΟΥ, ΤΟΤΕ ΨΑΞΤΕ ΤΟΝ ΚΑΙ ΒΡΕΙΤΕ ΤΟΝ ΚΑΙ ΣΤΗΡΙΞΤΕ ΤΟΝ ΕΣΕΙΣ ΜΕ ΤΑ ΔΙΚΑ ΣΑΣ ΧΡΗΜΑΤΑ Ή ΟΠΟΙΟΝ ΑΛΛΟ ΤΡΟΠΟ ΕΣΕΙΣ ΘΕΩΡΕΙΤΕ ΩΦΕΛΙΜΟ.
Είναι τόσο κακό αυτό; (Ναι, διότι τώρα πρέπει να δείξετε έμπρακτα κάποια πράγματα και αυτό σας τσούζει....Διότι στα λόγια είμαστε όλοι πρώτοι...στην πράξη όμως ; )
Όπως εμένα λοιπόν μου αρέσει η κλασική μουσική και στηρίζω το Μέγαρο Μουσικής της Ουάσιγκτων και το δημόσιο ραδιόφωνο της Ουάσιγκτων με συνολικά 50 δολλάρια το χρόνο έτσι να το κάνεις και εσύ. Διότι το δημόσιο ραδιόφωνο εκεί, στηρίζεται αποκλειστικά στους ακροατές του και αν δε στηρίξω εγώ, αν δε στηρίξει ο άλλος, τότε θα κλείσει και αυτό δεν το θέλει κανείς από τους ακροατές του.
Εμένα η τσέπη μου λοιπόν λέει 50 για τη διάδοση της κλασικής μουσικής. Του άλλου μπορεί να λέει 80 για την διάδοση του αργεντίνικου ταγκό, του τρίτου μπορεί να λέει 300 για τη διάδοση της σαϊεντολογίας, του άλλου μπορεί να λέει 1500 για τη διάσωση των λευκών αρκούδων της ανταρκτικής που έχουν μία μαύρη βούλα στο δεξί κάτω πόδι.
Και αυτό λέγεται ελεύθερη αγορά....Τόσο άσχημο είναι ;
Τι ; Δε μπορείς; Δεν έχεις λεφτά; Δε μπορείς να δώσεις 50 ; Ούτε 40 ; Ούτε 30; Ούτε 20; Ούτε 10 για τη διάδοση των ιδεών που τόσο λαχταράς να δεις να γίνονται γνωστές; Λες ψέμματα - δε λαχταράς καμία ιδέα στα σοβαρά ΚΑΙ ΝΑ ΠΑ ΝΑ ΓΑΜΗΘΕΙΣ!
Το πιο σύνηθες επιχείρημα που ακούω όταν αναφέρω τέτοια παραδείγματα είναι πως "Εδώ είναι Ελλάδα" ... όπως δηλαδή "Εδώ είμαστε καθυστερημένοι."..."Και αν δεν είχαμε και την κρατική τηλεόραση να κάνει κάτι θα είχαμε ισοπεδωθεί."
Ε ΟΧΙ ΡΕ ΦΙΛΕ ! Δεν είναι έτσι τα πράγματα. Τέλος στην κακομοιριά ! Επιτέλους να βάλουμε ταφόπλακα στην ψωροκώσταινα που δεν μπορεί να τα καταφέρει...Στους δύσμοιρους τους Έλληνες που πρέπει να τους πάρει η Μαμά- Κράτος από το χεράκι και να τους καθοδηγεί από όταν γεννηθούν μέχρι όταν πεθάνουν.
Να πάτε στο διάολο και εσείς και η κακομοιριά σας γιατί σας έχω νέα: Ο Άνθρωπος μπορεί να τα καταφέρει χωρίς τυράννους και κηδεμόνες. Ουδέποτε είχε καλύτερα αποτελέσματα στην Προσπάθειά του, παρά όταν αφέθηκε ελεύθερος να δημιουργήσει και να εξελιχθεί και να πετύχει.
Οι διαφωνούντες επί της Αρχής δεν έχουν καμία αντ-απάντηση σε κανένα από τα παραπάνω επιχείρηματα. Λένε μελιστάλαχτες βλακείες γιατί απλά τους αρέσει να λένε μελιστάλαχτες βλακείες. Καυλώνουν με την κακομοιριά και την καταστροφολογία. Ούτε φυσικά έχουν καμία ουσιαστική σχέση με αυτό που θεωρούν σαν Ποιοτικό. Έχουν τόση σχέση με την Ποιότητα όση σχέση έχει και η Μπήλιω.
Ergo, να πάνε να γαμηθούνε!
Η κρατική τηλεόραση θα ξανανοίξει και θα ξαναγίνει άντρο κομματικής ακολασίας. Το στοίχημα είναι να είναι πολύ μικρότερη και άρα να επιβαρύνει τις τσέπες μας (και κατ' επέκταση τις Ζωές μας) λιγότερο.
(Παραβαίνω τον κανόνα να μην ασχοληθώ με την πολιτική επικαιρότητα της Ελλάδας αλλά δεν άντεξα!)
27 σχόλια:
Εμπαθή! Λευτεριά στη συντρόφισσα Μπήλιω!
Τρέχα τώρα να ψηφίσεις Τζίμερο και Δράση νεοφιλελεύθερο τίποτα.
Τόσο ατόφια ελληναράς και τόσο έντεχνα διανοούμενος... το δυστύχημα συμβαίνει όταν χάβει το ρητορικό που δεν κατάλαβε.
Απευθύνεται σε εμένα το σχόλιό σου thinks?
Το σχόλιό μου είναι γραμμένο έτσι που να μπορεί να αποδοθεί και ως απευθυνόμενο στους ίδιους στους οποίους απευθύνεται η ανάρτησή σου.
Όταν εσύ έγραψες "Και πάμε τώρα στους διαφωνούντες επί της αρχής! Να πάτε να γαμηθείτε. Απλά και ξεκάθαρα.", εγώ δεν αναρωτήθηκα αν εννοούσες και εμένα. Εσύ γιατί αναρωτιέσαι αν το σχόλιό μου εννοούσε εσένα;
Διότι έγραφα το κείμενο σχετικά με τους διαφωνούντες επι της αρχής σκεπτόμενος εσένα και σκέφτηκα μήπως μου απαντησες προσωπικά. Βασικά ξέρω ότι συμφωνούμε επι της αρχής αλλά ήθελα να δείξω τη διαφωνία μου στο ότι μόνο έτσι τελικά μπορούσε να γίνει το κλείσιμο της ΕΡΤ.
Το να είναι κανείς απόλυτος σίγουρα δεν είναι γνώρισμα των Libertarians --και μερικοί από τους αξιολογότερους ανθρώπους που ξέρω προσωπικά είναι πραγματικοί Libertarians.
Λες "μόνο έτσι τελικά μπορούσε να γίνει το κλείσιμο της ΕΡΤ". Θα μπορούσανε να ετοιμάσουνε την ΝΕΡΙΤ και να γυρίσουν τον διακόπτη εκπομπής από ΕΡΤ σε ΝΕΡΙΤ χωρίς στιγμή "μαύρου" και βουβαμάρας (το οποίο έκανε την Ελλάδα την μοναδική χώρα χωρίς Εθνική φωνή, έστω και προσωρινά, ότι και να λέει αυτή η φωνή). Άρα η απολυτότητα που εξέφρασες λέγοντας "μόνο έτσι" είναι λανθασμένη μια και υπήρχαν άλλοι τρόποι, παραδείγματος χάριν αυτός που περιέγραψα μόλις τώρα.
Είπα ότι "δεν αναρωτήθηκα αν εννοούσες και εμένα". Δεν αναρωτήθηκα γιατί είχα ήδη γράψει δύο αναρτήσεις όπου διαφώνησα δημόσια επί της αρχής. Η περιγραφή σου της ομάδας στην οποία απευθυνόσουν ήταν ξεκάθαρη. Άρα δε χρειάστηκε να αναρωτηθώ ως προς το αν μου έλεγες προσωπικά να πάω να γαμηθώ, ή όχι.
Στην ανάρτησή σου περιέγραψες μια ομάδα:
- Τους διαφωνούντες επί της αρχής,
και εξέφρασες μια επιθυμία σου:
- Να πάνε να γαμηθούνε.
Ξεκάθαρος. Όποιος ανήκει στην ομάδα αυτή, μπορεί να επιλέξει να ακολουθήσει την προτροπή σου.
Στο σχόλιό μου περιέγραψα μια ομάδα:
- Εκείνους που ασπάζονται ρητορική την οποία δεν κατανοούν σε βάθος, πιστεύουν εαυτούς ως ορθά διανοούμενοι, και πέφτουν έτσι στην περιγραφή του Ελληναρά.
Δεν εξέφρασα καμία επιθυμία ή προτροπή πέραν της περιγραφής και εντοπισμού της ομάδας.
Κάτι σαν να λέω "Κοίτα: ένα κοπάδι πάπιες" αντί να λέω "Οι πάπιες είναι γκρί, ή καφέ, ή πρέπει να τις κάνουμε ψητές με σως Πεκίνου". Δεν εξέφρασα γνώμη αγαπητέ, απλά προσδιόρισα μια ομάδα.
Για να απαντήσω, ξανά, στην αρχική σου ερώτηση, το αν ανήκεις και εσύ στην ομάδα που προσδιόρισα δεν θα το πω εγώ ή κανένας άλλος παρά μόνο εσύ. Αν πιστεύεις ότι ασπάζεσαι ρητορική την οποία δεν κατανοείς σε βάθος αλλά πιστεύεις εαυτόν ως ορθά διανοούμενο, τότε μπορείς να επιλέξεις να ανήκεις στην ομάδα. Αν δεν το πιστεύεις τότε επιλέγεις να μην ανήκεις στην ομάδα.
Από τις δύο αναρτήσεις που έκανες thinks κατάλαβα ότι είσαι υπερ του να κλείσει η ΕΡΤ αλλά κατά του τρόπου κατά τον οποίον έκλεισε.
Δεν είμαι σίγουρος αν υπήρχε άλλος τρόπος να κλείσει μία ΔΕΚΟ και να απολυθούν οι εργαζόμενοι.
Έστω ότι ισχύει ο τρόπος που είπες. Λίγο με νοιάζει. Λίγο νοιάζει και αυτούς που απολύθηκαν οι οποίοι θα πάρουν παχυλές αποζημιώσεις. Όλο το νταβαντούρι που γίνεται, γίνεται μόνον για να παραμείνουν στις θέσεις τους και να πληρώνονται από τους φόρους μας.
Αν το θες εσύ αυτό με γειά σου με χαρά σου. Εγώ δεν το θέλω και ανέλυσα όσο ήθελα τα επιχειρήματά μου.
Κακή αισθητική το "να πάνε να γαμηθούνε"....κακή αισθητική. Δεν αντιλέγω. Αναλαμβάνω την ευθύνη του.
Όμως η ουσία του επιχειρήματος είναι τόσο ορθή , που καμία χυδαιολογία δεν μπορεί να την αποκρύψει.
Η ΕΡΤ καλά έκανε και έκλεισε και ελπίζω να ξανανοίξει με όρους ελεύθερης αγοράς (δλδ όχι μεσω ΔΕΗ).
Χαίρομαι πραγματικά (ειλικρινά, το εννοώ δεν ειρωνεύομαι) που δεν ζήτησες συγγνώμη γιατί, όπως έλεγε ο παππούς μου "από τότε που βγήκε το συγγνώμη χάθηκε το φιλότιμο". Και ήταν πολύ περισσότερο αντρίκιο να "αναλάβεις την ευθύνη" για κάτι που δεν ανακαλείται και που μόνο πολύ, μα πολύ επιεικώς μπορεί να χαρακτηριστεί "κακή αισθητική". Σίγουρα δεν έχει σχέση με μεθόδους και χαρακτήρα Libertarian.
Φοβάμαι ότι παρανόησες κάτι σχετικά με τις αναρτήσεις μου: Είπα ότι είμαι κατά του τρόπου με τον οποίον έκλεισαν την ΕΡΤ. Σίγουρα. Δεν είπα όμως ότι είμαι υπέρ του να κλείσει η ΕΡΤ απλά επειδή κανείς δεν είπε να την κλείσει. Αλλάζει από ΕΡΤ σε ΝΕΡΙΤ και ίσως να πληρώνουνε μέσω ΔΕΗ λιγότερα ίσως όχι. Το θέμα δεν ήταν ποτέ να κλείσει η ΕΡΤ. Μόνο να αλλάξει σε πολλά επίπεδα συμπεριλαμβανομένου του αριθμού υπαλλήλων και ύψη μισθών.
Το αν πρέπει να κλείσει η ΕΡΤ είναι συζήτηση τελείως διαφορετική η οποία απλά ενεργοποιήθηκε σαν παράλληλη συζήτηση λόγω του γεγονότος.
Εφ' όσον ανέφερες την θέση μου σε αυτήν την ξεχωριστή συζήτηση, και εφ' όσον την ανέφερες λανθασμένα όπως εξήγησα παραπάνω, θα επεκταθώ τώρα για να είμαι αντιληπτός.
Στις ΗΠΑ δεν έχουμε κρατικά κανάλια. Έτσι είναι χτισμένη η κοινωνία μας. Στην Ευρώπη όμως και στον υπόλοιπο κόσμο έχουνε κρατική ραδιοφωνία και τηλεόραση. Η Ελλάδα είναι μέρος της Ευρώπης και πρέπει να έχει κρατικά κανάλια, εθνική φωνή σαν όλους τους άλλους. Σε όλες τις χώρες οι πολίτες πληρώνουν την εθνική τους τηλεόραση. Στην Αγγλία παραδείγματος χάριν, είναι νόμος να αγοράζεις ετήσια άδεια για να έχεις τηλεόραση και τα έσοδα από την άδεια πάνε στο BBC. Στην Αγγλία είχαν φορτηγάκια με ηλεκτρονικά μηχανήματα που γυρίζαν τις γειτονιές και συγκρίναν σήμα λήψεως από σπίτια με καταλόγους αδειών και διευθύνσεων.
Η ποιότητα των προγραμμάτων είναι άλλη, τρίτη συζήτηση. Κατ' αρχάς έχουμε την πλειοψηφία, άρα, στην Ελλάδα θα έχεις περισσότερο σκυλάδικο παρά Μότσαρτ κι αν σου αρέσει. Μετά υπάρχει η ποιότητα αυτή καθ' αυτή, και η κομματικοποίηση. Αυτά τα προσδιορίζει το επίπεδο της κοινωνίας των οποίων οι εργαζόμενοι στα κανάλια είναι μέρος. Και μια Κατίνα, είτε μπλε φορέσει είτε κόκκινα, είτε μαγιό, Κατίνα θα μείνει ότι και να την κάνεις.
Η τέταρτη συζήτηση, του αν θέλεις να πληρώνεις για κρατικό κανάλι ή όχι, είναι απλή. Στην Ευρώπη πληρώνουνε. Αν δεν σ' αρέσει, άσε την Ευρώπη ήσυχη, πήγαινε να ζήσεις στην Αμερική και αντί να πληρώνεις 50 τον χρόνο πλήρωνε 50 τον μήνα για την ιδιωτική καλωδιακή.
Παρανόησα λοιπόν.
-Εγώ είμαι υπέρ του να κλείσει η ΕΡΤ. Πάντα ήμουνα και όχι από χθες. Δεν θεωρώ ότι η αξία/αρετή της κρατικής φωνής, ως ευρωπαϊκό κεκτημένο, δικαιολογεί της τρεις ορχήστρες, τα δεκάδες ραδιοφωνικά κανάλια δορυφόρους και τα τρία πανελλαδικής εμβέλιας.
-Αν είναι τόσο αναγκαία η κρατική τηλεόραση ας βγει με τους ίδιους κανόνες όπως τα ιδιωτικά. Πόσο ποια κακό είναι αυτό; Πόσο ανήθικο;
- Αν στην Ελλάδα έχω μόνο σκυλάδικο και καθόλου Μότσαρτ, θα κάνω ό,τι μπορώ για να διαδόσω τη μουσική του Μότσαρτ, ενόσω πιστεύω ότι αυτή αξίζει να διαδοθεί. Η αξία της ίδιας της Μουσικής θα κάνει τη δουλειά αυτόματα. Γιατί πρέπει να φορολογήσω για να ακουστεί ο Μότσαρτ ;
-Το επιχείρημα "έτσι είναι χτισμένη η Χ/Ψ κοινωνία" είναι σωστό αλλά δογματικό. Το θέμα δεν είναι πώς η κάθε κοινωνία είναι χτισμένη αλλά το αν και κατά πόσο μπορεί να αλλάξει δομικά μία κοινωνία για να καταπολεμήσει τις αιτίες που την έφεραν στο αδιέξοδο το οποίο βρίσκεται.
Δεν πιστεύω ότι οι Αμερικάνοι είναι καλύτεροι από εμάς. Πίστευα και πιστεύω πάντα στις δυνατότητες των Ελλήνων ... και εδώ νομίζω ότι έχουμε κατά καιρούς, κατά κάποιο τρόπο, διαφωνήσει. Νομίζω (μπορεί να κάνω και λάθος) πως κάποια πράγματα δύσκολα, αν όχι καθόλου, μεταβάλλονται και ίσως δεν αξίζει να προσπαθήσει να "πολεμήσει" κανείς γι αυτά.
- Εγώ είμαι υπέρ της απομάκρυνσης της κυβλερνησης από μέσα ενημέρωσης και για αυτό και για άλλα πολλά έχω επιλέξει εμπράκτως την Αμερική σαν χώρα μου, αλλά αναγνωρίζω την κεντρική σημασία της κρατικής φωνής σε άλλες χώρες και την σέβομαι. Και το BBC και την ΕΡΤ ή όπως και να θέλουν να την ονομάσουνε. Το BBC να δεις σπατάλες και κλειστό κύκλωμα συντηρητικό.
- Να βγει με του ίδιους κανόνες σαν τα ιδιωτικά. Συμφωνώ. Έλα να τους το προτείνουμε.
- Δεν φορολογείσαι για να ακουστεί ο Μότσαρτ η ο γαβ-γαβ. Δεν είναι φόρος. Είναι εισόδημα του κράτους για να διατηρεί το εθνικό δίκτυο. Εφ' όσον το σήμα είναι παντού στον αέρα της χώρας, η χώρα είναι σαν ένα σινεμά και πρέπει να πληρώσεις εισιτήριο για να είσαι μέσα στο σινεμά, και γούστο σου να επιλέξεις να μην δεις την ταινία και να κάτσεις στο πίσω κάθισμα με το ραντεβού σου και ποπ κορν. Αλλά αν δεν σ' αρέσει να πληρώσεις εισιτήριο βγες από το σινεμά.
- Το επιχείρημα "Είναι χτισμένη έτσι η Χ/Ψ κοινωνία" δεν είναι δογματικό. Είναι ενωτικό/θετικό. Θα ήταν δογματικό αν έλεγε "Έτσι πρέπει να είναι χτισμένες οι κοινωνίες". Πρόσεξε την διαφορά. Το να καταπολεμήσει ή όχι η κοινωνία τις αιτίες που την έφεραν σε οποιαδήποτε θέση λέγεται Εξέλιξη. Και όπως ξέρουμε δεν επιζούν όλα τα είδη.
- Ουδέποτε πίστεψα ή είπα ότι οποιοσδήποτε είναι καλύτερος από οποιονδήποτε άλλον! Είπα ότι όλοι είναι διαφορετικοί μεταξύ τους. Και είπα ότι η προσωπική μου επιλογή με οδηγεί σε εκείνους με τους οποίους εγώ ταιριάζω καλύτερα. Και ενώ μπορώ να πω ότι σε προσωπικό επίπεδο, υποκειμενικά, για μένα, προτιμώ αυτό και δεν μ' αρέσει το άλλο, εσύ προτείνεις να βοηθήσουμε να αλλάξει εκείνο που δεν μας αρέσει. Μα φυσικά. Αυτό γίνεται αυτόματα αυτή την στιγμή και μόνο από την πράξη του να γράφουμε εδώ, γιατί κάποιοι μας διαβάζουνε και δημιουργούμε εντυπώσεις θετικές ή αρνητικές. Το αν αξίζει να πολεμήσω εγώ για κάτι, το κρίνω εγώ, για μένα, και έχω πολεμήσει για κάμποσα πράγματα στην ζωή μου. Την στιγμή που προσωπικά δεν ταιριάζω με την εντός Ελλάδας Ελλάδα και δεν ζω καν εκεί, το να "πολεμάω" να την αλλάξω θα ήταν και υποκριτικό και δογματικό. Έχω κάνει τις επιλογές μου αλλά αυτές ουδέποτε περνάνε σαν δογματική κρίση επί άλλων.
- Αυτό είναι απόδειξη, ότι παντού το Δημόσιο είναι εν γένει βάρος!
-Επίσης να σημειώσω ότι η κυβέρνηση ΓΑΠ πήγε να κάνει αυτή τη δημοκρατική εξυγίανση της ΕΡΤ με υπουργό το Μόσιαλο. Αποτέλεσμα; Έπεσε ο υπουργός.
-Να βγω από τη χώρα δηλαδή. Αυτό κάνω...και εγώ και η συντριπτική πλειοψηφία της νεολαίας.
-Τη βλέπω τη διαφορά και τη δέχομαι. Θέλω στην καταπολέμηση αυτή να έχω όπλα την εμπειρία άλλων κοινωνιών. Καθόλου κακό αυτό.
-Δεκτόν και αυτό! Χαίρομαι που το διευκρίνησες!
Μα και βέβαια το δημόσιο είναι βάρος. Στα καράβια βάζουν σάκους ή βαρέλια γεμάτα με πράμα μέσα για βάρος. Λέγεται ballast. Χωρίς ballast το καράβι αναποδογυρίζει με το πρώτο κύμα.
Χωρίς να ανήκω στην ομάδα που έστειλες στη "χαρά της αναπαραγωγής" νομίζω πως θα ταίριαζες άψογα ως μαέστρος στην ορχήστρα του Μαουτχάουζεν. Σου αρέσει και η κλασσική αν μη τι άλλο.
Πολιτισμός είναι να τιθασεύεις τη δαρβινική φύση του ανθρώπου.
Χρειάζεσαι πολλά μαθήματα ακόμη για να μάθεις να συλλαβίζεις το μάθημα "κοινωνία ανθρώπων". Επί της αρχής...
Ερμής
@Ερμής
"Πολιτισμός είναι να τιθασεύεις τη δαρβινική φύση του ανθρώπου."
Respect.
"Πολιτισμός είναι να τιθασεύεις τη δαρβινική φύση του ανθρώπου."
Εφ´ όσον η όλη διαδικασία είναι εκατέρωθεν εθελοντική!
Η οποιαδήποτε άσκηση καταναγκασμού είτε απο τον "τιθασευτή" είτε από τον "τιθασευόμενο" είναι πράξη ανήθικη.
@thinks: Ο Έρμής είναι παλιό και σεβαστό μέλος της παρέας μας!
@CsLaKoNaS
"Ο Έρμής είναι παλιό και σεβαστό μέλος της παρέας μας!"
respect = σεβασμός
Ναι βρε, απλώς έκανα τις συστάσεις!
Χαίρω Πολύ!
=============
...εθελοντικός τιθασευμός;;;
... μα... δεν είναι αυτό οξύμωρο;
άλλωστε, το "Πολιτισμός είναι να τιθασεύεις τη δαρβινική φύση του ανθρώπου." ποιητικά, εννοεί, να τιθασεύει ο άνθρωπος τον εαυτό του (mind over matter) ή να τιθασεύει η ανθρωπότητα την φύση της.
Την στιγμή που εσύ χωρίζεις τιθασευτές και τιθασευόμενους αμέσως η εικόνα αλλάζει σε δικτατορική επιβολή. Ένα πράμα σαν να πηγαίνουν κάτι παιδιά από το Σικάγο να βρουν ένα δικτάτορα να εφαρμόσει τις ιδέες τους για να αποδείξουν ότι εκείνοι ξέρουν καλύτερα πως πρέπει να λειτουργούν οι άνθρωποι. Τότε, ναι, συμφωνώ, είναι ανήθικο, έχεις δίκιο.
Will get back to you soo n enough!
Γραφω από iphone οπότε συγχωρήστε τα λάθη. Ο φίλος Ερμής σίγουρα εννοούσε το ενστικτώδες συστατικό της ζουγκλας. Ειδάλλως η φράση είναι γελοία καθώς "δαρβινικό" σημαίνει εξελικτικό και όλη είμαστε υπέρ της εξέλιξης.
Πώς όμως;
Αν η εξέλιξη δεν είναι εθελοντική τότε πολύ απλά ο Μ Αλεξανδρος π.χ. παύει να θεωρείται σφαγέας αλλά εκπολιτιστής. Το αυτό μπορούμε να πούμε και για το Σταλιν.
Τι εννω λέγοντας 'εθελοντική τιθάσευση' ; Μα ό,τι γίνεται σε όλο τον πολιτισμένο κόσμο:
Θέλω να μάθω π.χ. μία τέχνη; Πάω στο δάσκαλο της τέχνης και με χρηματικό αντίτιμο του προτείνω να του παραδώσω το χρόνο, το μυαλό ή/και το σώμα μου με σκοπό να με διδάξει την Τέχνη του με τις μεθόδους τις οποίες γνωρίζει και εγώ είμαι διατεθιμένος να ανεχτώ. Αν εκείνος δεχτεί την προσφορά μου, πάμε παρακάτω. Αν όχι ή αλλάζω την προσφορά ή το δάσκαλο....
Άσε τα ριμάδια τα σικάγο μπόις... δεν πιάνει το κόλπο αυτό με μένα.... :)))))
Φίλε Λάκωνα, από την τρύπα αυτή δεν βγαίνεις όσα iPhone και να σε κρύψουνε :-))))))))))
Μην προσπαθείς γιατί σκάβεις το έδαφος κάτω από τα πόδια σου συνεχώς.
Πάρε ότι μπορείς να περισώσεις και πήγαινε στην επόμενη ανάρτηση.
Εμένα τουλάχιστον δεν με έχασες, και το ξέρεις.
Κι αν δεν μ' έχασες μ' αυτήν την αποδιοπομπαία ανάρτηση, βλέπεις ότι είναι πολύ δύσκολο να με χάσεις.
(Παρεμπιπτόντως, αυτά τα "τούτο ή το άλλο δεν πιάνει με εμένα" μην τα επικαλείσαι. Να δείχνουμε και λίγο σεβασμό στο επίπεδο της συζήτησης. Αν νομίζεις ότι η εξομοίωσή μου δεν ισχύει, εξήγησε γιατί, ή μη λες τίποτα)
Αλλά όπως είπα και παραπάνω, εμένα δεν με χάνεις τόσο εύκολα, γι' αυτό θα συνεχίσω να προσπαθώ, μπας και ακούσεις τον εαυτό σου και ντραπείς:
Επιμένεις να παριστάνεις ότι σκέπτεσαι ορθολογιστικά αφαιρώντας από τον εαυτό σου κάθε ανθρωπιά -ίσως νομίζοντας ότι έτσι ταιριάζεις σε μια χώρα την οποία σου εγγυώμαι δεν έχεις καταλάβει ακόμα (ενώ στην πραγματικότητα εκπέμπεις μόνο φόβο για την ζωή και απέχθεια για τον Άνθρωπο: Φυσικά δαρβινικό σημαίνει εξελικτικό, και τα πάντα εξελίσσονται. Άμα φύγεις από την Αφρική και πας στην Ευρώπη το δέρμα σου θα γίνει άσπρο από μαύρο σε κάμποσες χιλιετηρίδες. Αν επιμένεις να σκέφτεσαι φιλοσοφικά και ποιητικά, και διδάσκεις τα παιδιά σου και εκείνα τα παιδιά τους να κάνουν το ίδιο, μετά από πολλές, πολλές γενεές θα έχεις επηρεάσει την κοινωνία σου προς μια κατεύθυνση την οποία ονειρεύτηκε το εξελισσόμενο είδος σου και δεν υπήρχε στα δέντρα και στις σπηλιές από μόνη της. Το είδος σου θα έχει έστω στο ελάχιστο επηρεάσει την εξέλιξή του επιτρέποντας στο κατ' εξοχήν ανθρώπινο πνεύμα να επιδράσει στην ψυχή όπως ο ήλιος στο δέρμα.
Από Δαρβινική (ζωικού βασιλείου) θα έχει κάνει την εξέλιξη Ανθρώπινη, πράγμα που δεν μπορεί να επιτευχθεί όσο αρνεισαι την ανθρωπιά στην οικονομία περισσότερο από όσο θα μπορούσε ένας κομουνιστής να επιτρέψει την ανθρώπινη φύση στην οικονομία. Τα χρειάζεσαι και τα δύο, και, το μέτρο με το οποίο τα αφήνεις να αλληλοεπηρεάζονται και να σε επηρεάζουν είναι ο δείκτης της νοημοσύνης σου ως άνθρωπος, αλλά και της ανθρωπιάς σου.
Αυτό εννοεί η φράση "Πολιτισμός είναι να τιθασεύεις τη δαρβινική φύση του ανθρώπου."
Έχω την εντύπωση ότι κάπου βαθιά στην ψυχή σου, σε κάποιο συρτάρι το οποίο δεν θέλεις να φανεί ότι το έχεις, το ήξερες πριν στο εξηγήσω.
Λίγο πιο λιανά:
Στην προκειμένη φράση το "τιθάσευμα" της φύσης είναι αποτέλεσμα. Εσύ το εκλαμβάνεις σαν αυτοσκοπό.
Η διαφορά είναι το να κοιτάξεις πίσω και να δεις ότι οι ενέργειές σου έφεραν "καλό", αντί να ξεκινήσεις για να κάνεις στο μέλλον ενέργειες που θα φέρουν το "καλό".
Με το να πράττεις με ανθρωπιά, ίσως να δεις ότι "τιθάσευσες" (παρελθόντας) την απάνθρωπη φύση.
Με το να λες ότι θέλεις να τιθασεύσης (μέλλοντας) την φύση εννοείς αυθαίρετες αποφάσεις και επιβολή αυτών.
Από τα γεγραμμένα σου φαίνεται ότι εκλαμβάνεις την συζήτηση από την δεύτερη σκοπιά.
Λέγοντας σε αντιγνωμούντες να πάνε να γαμηθούν απλά ρίχνεις το επίπεδό σου και χάνεις το νόημα --και φασίζεις σαν τα χρυσά αλλά κλούβια αυγά.
Η λεπτομέρεια έχει σημασία. Δεν διαφώνησα με το σκεπτικό του να αλλάξει η ΕΡΤ αλλά με την μέθοδο εφαρμογής που επέλεξε η κυβέρνηση. Και η μέθοδος εφαρμογής ακύρωσε το αρχικό σκεπτικό.
Μην ξεχνάς ότι και ο Παπαδόπουλος ήθελε να βάλει την Ελλάδα στον γύψο για να την διορθώσει. Και αν διαβάσεις προσεκτικά τα γεγραμμένα σου, γύψο πρεσβεύεις κι εσύ.
Bring Bilio Back! :-)
1. Η Θάτσερ δεν έκλεισε το BBC
των 23000 υπαλλήλων
2. Το 2008 οι υπάλληλοι της ΕΡΤ
ήταν 4757, το 2013 2092,
μειώθηκε το προσωπικό δίχως λουκέτο
3. Θά 'μενε στη θέση του πρόεδρος της Κόκα-Κόλα που θα την καταργούσε, και σε δύο μήνες θα την επανακινούσε ως Λούκα-Κόλα;-0
4. "εγώ θα πλερώνω για μαθηματική έρευνα;" ...
να τα βγάλετε κύριοι από τις διαφημίσεις της αγοράς, και τυχόν φιλανθρωπικά ιδρύματα, όχι από τα λεφτά του φορολογούμενου! :-/
@Melidonis
2. Όχι δεν το έκλεισε. Όμως τσάκισε άλλα πολύ χειρότερα συνδικάτα. Ακόμα όμως και το ανταποδωτικό τέλος του BBC είναι λίίίίγο πιο αξιοπρεπές από αυτό της ΕΡΤ.
4. Αυτό που λες είναι πολύ σοβαρό και σηκώνει μεγάλη συζήτηση. Η απάντηση δεν είναι ένα ΝΑΙ ή ένα ΟΧΙ. Δεν υπάρχουν εύκολες απαντήσεις στο ερώτημα αν πρέπει το κράτος να χρηματοδοτεί την επιστημονική έρευνα. Δεν πιστεύω ότι πρέπει να το κάνει εκτός από εξαιρετικές περιπτώσεις όπως π.χ. στρατιωτική έρευνα. Και πάλι το θέμα όπως είπα σηκώνει πολύ κουβέντα.
@thinks
Θα σου απαντήσω εν μέρει στην επόμενη ανάρτηση.
Δημοσίευση σχολίου