Η Δωρεάν Παιδεία
Η ωραίες αυτές εικόνες είναι αποτέλεσμα απεργίας των υπαλλήλων καθαριότητας οι οποίοι απαιτούν αφ' ενός τα δεδουλευμένα τους, αφ' ετέρου μονιμότητα στο Δημόσιο. Την απεργία τους στηρίζει το καθηγητικό κατεστημένο της σχολής. Να τους χαίρεστε.
Σύμφωνα με το τελευταίο ιατρικό ανακοινωθέν....ΤΟ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ ΖΕΙ ! Η κατάσταση της υγεία του παραμένει αμετάβλητη. Η ενδονοσοκομιακή λοίμωξη του τελευταίου Νόμου Πλαισίου αντιμετωπίσθηκε επιτυχώς με αντιβίωση Μπαμπινιώτη χωρίς να γίνει αιμοκάθαρση. Το ίδρυμα παραμένει απύρετο ενώ έφαγε παγωτό χωνάκι με φυστίκι. Περπάτησε τριάντα μέτρα, κατέβηκε έξι σκαλοπάτια και δύο πλατύσκαλα προβάροντας την αυριανή πορεία διαμαρτυρίας. Στην ολιγόλεπτη κουβέντα του με τους θεράπωντες πολιτικούς της αριστεράς και της προόδου, ήταν ευδιάθετο και τόνισε πως η Χούντα δεν τελείωσε το '73 και πως για όλα φταίνε οι φωνιάδες των Λαών Αμερικάνοι, ο σφαγέας της Κύπρου Κίσσιγκερ και ο Μητσοτάκης. Το Ίδρυμα θα γιορτάσει κανονικά την επέτειό του ενώ αναμένεται να αναλάβει και πάλι κυβερνητικά καθήκοντα στις επόμενες εκλογές.
2 σχόλια:
Κατ' αρχάς χαίρομαι που το πίθηκος συνεχίζει να ζει! Η δε καταπληκτική μουσική υπόκρουση ταιριάζει στην ανάρτησή σου περισσότερο από όσο θα είχε ταιριάξει στην δική μου ή του Ελληνακιού, γιατί στην δική σου παίζει και το jaxta-positioning που κάνεις σε τουλάχιστον δύο επίπεδα. Εκείνος ο τόνος από το όργανο που συνδέει το τέλος της εισαγωγής με την επόμενη αρχή στην εκτέλεση του Κάραγιαν χρειάζεται πολύ καλό στέρεο για να ακουστεί. Τα περισσότερα κομπιούτερ δεν θα τον δώσουνε...
Και κάτι άλλο. Μέγα αμάρτημα η επιλογή σου να κόψεις το καδράρισμα από το παναβίζιον-70mm του Κιούμπρικ στο κάδρο που είχε διαλέξει και το Ελληνάκι. Το σωστό κάδρο είναι στο δικό μου το μπλογκ. Είναι σαν να δίνεις την Μόνα Λίσα και να κόβεις το επάνω και το αριστερό για να ζουμάρεις την κοπελιά. Από το ratio 1:2.20 του κάδρου του Κιούμπρικ στο 1:1.75 που έβαλες, αλλάζοντας την οπτική αλλά και την τοποθέτηση του πίθηκου, και τo κόψιμο του σκελετού του ζώου, αλλάζεις εντελώς την δυναμική της σύνθεσης και τα κόκαλα του Κιούμπρικ τρίζουν από όπου και να είναι ο άνθρωπος, όπως τρίζουν και του Τζέφρη Άνσγουωρθ, του διευθυντή φωτογραφίας του 2001. Η σκηνή ξεκινά καθώς ο πίθηκος, στο κέντρο του κάδρου, εξετάζει τον σκελετό του νεκρού ζώου μπροστά του, καθώς σιγά-σιγά του έρχεται η ιδέα ότι με ένα εργαλείο και μια κίνηση μπορεί να δημιουργήσει cause and effect, και όλος ο σκελετός του ζώου παίρνει όλο το foreground από αριστερά έως δεξιά, δίνοντας στον πίθηκο μια λιγότερο "δυναμική" θέση όπου ο δυναμισμός δεν εισέρχεται στην ύπαρξη του πίθηκου με "κίνηση" αλλά με σκέψη. Στο ορίτζιναλ κάδρο του Κιούμπρικ και του Άνσγουωρθ ο πίθηκος οδηγείται και δεν οδηγεί, έχει όμως τελικά την κεντρική θέση στην εξέλιξη της σκηνής. Παρεμπιπτόντως, το όνομα του πίθηκου είναι Moonwatcher. Όστις εκ των αναγνωστών δεν πιάνει την ταινία, μπορεί να διαβάσει το βιβλίο του Arthur C. Clarke το οποίο έγραψε με τον Κιούμπρικ παράλληλα με το σενάριο και ήταν βασισμένο στο πρωτύτερο διήγημά του Clarke: The Sentinel.
Η εξέλιξη ενός είδους παίζει κεντρικό ρόλο στην ανάρτησή σου. Στο 2001 τα δύο σκαλοπάτια εξέλιξης έρχονται όταν ο Moonwatcher ανακαλύπτει το εργαλείο, και όταν ο David Bowman κάνει το επόμενο βήμα, από άνθρωπος σε Star Child. Το δεύτερο βήμα δεν θα γίνει στην άλλη ιστορία που παραλληλίζει η ανάρτηση γιατί οι πίθηκοι της δεύτερης αυτής ιστορίας χρησιμοποιούν το εργαλείο τους για μονιμότητα στο δημόσιο.
ΟΧΙ ΣΤΑ ΤΡΟΜΟΔΙΚΑΣΤΗΡΙΑ ΤΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ
ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗ ΣΤΟΥΣ ΜΑΧΗΤΕΣ ΤΗΣ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΣ
ΛΕΥΤΕΡΙΑ ΣΤΟΥΣ ΑΝΑΡΧΙΚΟΥΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥΣ ΚΡΑΤΟΥΜΕΝΟΥΣ
Αλληλεγγύη στα δικαζόμενα μέλη της ΣΥΝΩΜΟΣΙΑΣ ΠYΡHΝΩΝ ΤΗΣ ΦΩΤΙΑΣ
και σε όσους διώκονται για την ίδια υπόθεση.
ΚΑΤΩ ΟΙ ΤΡΟΜΟΝΟΜΟΙ
Ο δρόμος της αντίστασης στην καπιταλιστική βαρβαρότητα,
ο δρόμος του αγώνα για την ελευθερία, περνάει μέσα από
την αλληλεγγύη σ’ αυτούς που πρώτοι τον διάβηκαν.
Δεν αφήνει κανέναν μόνο, δεν αφήνει κανέναν πίσω…
Δημοσίευση σχολίου