Κυριακή, Οκτωβρίου 7

Σωκράτη ...(εσύ σουπερ-σταρ)

Ιδού ο ένοχος....
Λόγω υπερβολικού φόρτου εργασίας αλλά και ενός άφαντου καλωδίου USB που δεν μου επέτρεψε να σκανάρω τις υπόλοιπες φωτογραφίες του "οικογενειακού" γατίσιου δέντρου μας, παρακαλώ όπως βολευτείτε για λίγο με αυτήν την διαφημιστική (κλικ του ινλάρτζ) φωτογραφία που έβγαλε ο Σωκράτης για τις εκατοντάδες χιλιάδες θαυμάστριες που περικυκλώνουν το σπίτι μας κάθε μέρα για μια του εμφάνιση στο περβάζι της βεράντας...
Να είστε όλοι καλά ....

9 σχόλια:

lee είπε...

παντως ειναι εξοικειωμενος με τα φλας. Ως γνησιος σταρ βεβαιως βεβαιως.
Καλη βδομαδα :)
(ο φορτος εργασιας ειναι μονιμο φαινομενο? τον αναφερεις συχνα..)

CsLaKoNaS είπε...

:)

Τα σχόλιά σας κυρία Lee είναι μια ευχάριστη νότα σε μια μέρα αρκετά δύσκολη και απογοητευτική...

lee είπε...

Κοψε τα "κυρία", γιατι θα γινει δυσκολο και το απογευμα σου! :)
Και τον πληθυντικο εννοειται!
Δυσκολη το καταλαβαινω, απογοητευτικη γιατι?

CsLaKoNaS είπε...

...Να κόψω τον πληθυντικό ; Θα προσπαθήσω αν και σέβομαι τη διαφορά ηλικίας... :)))))

Δύσκολη μέρα γιατί με τράκαραν...Απογοητευτική γιατί αντιμετοπίζω έμμεση αμφισβήτηση για την ποιότητα της δουλειάς μου...

Αυτά... :)

lee είπε...

Μμμ, προτιμω να με σεβονται για αλλα πραγματα και οχι για την ηλικια μου. Φανταζομαι αυτο ισχυει και για σενα.

Ελπιζω τουλαχιστον να σε καλυπτει η ασφαλεια του αυτοκινητου και οσο για τη δουλεια, εγω εχω καταληξει στο εξης συμπερασμα: Αν την κανω σωστα, δεν μπορει να μου πει κανεις τιποτα και αν το κανει, τον παιρνει ο διαολος. Παντα βεβαια με διπλωματια αλλα και πυγμή.
Αυτα απο την γερο-lee :)

Ατθάνα είπε...

ε ναι! είναι ΣΟΥΠΕΡ ΣΤΑΡ!!

CsLaKoNaS είπε...

@karyatida...

Ναι είναι...

Έπεται αποκαλυπτικό φωτο-ρεπορταζ για τα εργα και της ημέρες της μορφής αυτής...

Ατθάνα είπε...

ωωωχχ! θα τσιρίζω στη δουλειά μου!!!:)

Roadartist είπε...

χα χα χα.. Τέλειοι είναι οι γάτοι.. είχα έναν 8 χρόνια. Σκανταλιάρικα..αλλά αξιαγάπητα! Εμάς θυμάμαι κάτι χριστούγεννα μας είχε ρίξει κάτω το δέντρο...με όλα τα στολίδια..απο μέρες τον έτρωγε.. Αφού έκανε την ... αταξία του μετά είχε εξαφανιστεί γαια μια μέρα.. μόλις ηρεμήσαμε όλοι εμφανίστηκε..σαν "βρεγμένος γάτος".. :)))