Τρίτη, Οκτωβρίου 2

Διπολισμός


... Από όσα έχω πει μέχρι τώρα στον, ήδη ιστορικό, αυτό ιστοτοπο, το ενδιαφέρον επικεντρώνει η Χαρίκλεια. Τόσο, που σκέφτομαι σοβαρά το ενδεχόμενο να την ονομάσω επίσημη μασκώτ του blog. Αλλά φοβάμαι την οργισμένη αντίδραση του Σωκράτη. Οι γάτες στα ιστολόγια έχουν την τιμητική τους. Γι αυτό λοιπόν η κατσαριδούλα Χαρίκλεια θα μείνει στο παρασκήνιο της διαδικασίας, πάντα υπεράνω και στο μέρος την ενότητας... Όσο για μένα, θα ψηφίσω Σκανδαλίδη...


Η αλήθεια είναι ότι τις τελευταίες μέρες ήμουν σε πανικό....Η Χαρίκλεια είχε εξαφανιστεί από την κουζίνα και οι κακές γλώσσες την ήθελαν να ερωτοτροπεί ασύστολα στον πίσω φωταγωγό. Αναγκάστηκα να αφήσω άπλυτα τα πιάτα το απόγευμα για να τη δελεάσω. Τελικά εμφανίστηκε ! Αλλά έχει γίνει τεράστια η πουτάνα...Λες όντως να γκαστρώθηκε με τον Ιάκωβο; Τι θα πουν τώρα οι κατσαρίδες στα αποπάνω πατώματα;! Τι θα πει ο μπροστά φωταγωγός;! Οϊμέ... !!

Το θέμα μας όμως δεν είναι η Χαρίκλεια. Για να αποσπάσω λίγη από τη λάμψη της θα αποκωδικοποιήσω, έπειτα από πίεση χιλιάδων θαυμαστριών μου το nickname που χρησιμοποιώ.

Το Cs προκύπτει από το όνομά μου. Το LaKoNaS από μια παλία ιστορία του 2001... Πήγαινα τότε στη Β' Λυκείου. Ένα πρωί κάναμε Έκφραση-Έκθεση και η (πολύ αυστηρή) καθηγήτρια μας επέστρεφε ένα διαγώνισμα. Δεν είχα πάει καλά, όμως το γραπτό μου έσωσε το "άριστο", κατά την καθηγήτρια, θέμα της περίληψης. Είπε πως είναι υπόδειγμα "Λακωνικότητας" και αν καταφέρω να το επαναλάβω στις πανελλαδικές θα διαπρέψω. Αυτή η σκέψη της αγαπημένης μου καθηγήτριας είχε δύο συνέπειες. Η πρώτη ήταν να μην καταφέρω να ξαναγράψω μια περίληψη της προκοπής και η δεύτερη να μου κολλήσει όλη η τάξη το παρατσούκλι "Λάκωνας"....

Μείνατε ε ;; Δεν το περιμένατε ;; Καλά να πάθετε.... Το θέμα είναι γιατί να κρατήσω ένα insipid nickname (πωπω κάνω φοβερή πρόοδο στα Αγγλικά μου) ; Γιατί από τότε που το σκέφτηκα λυπήθηκα να το πετάξω.

Όπως τότε που στα 6 μου λυπήθηκα πραγματικά τις δύο φρυγανιές που έμειναν στο πρωινό....Κρίμα δεν είναι ; Δεν ξέρω τι είχαν και δεν τις προτιμήσαμε... Μπορεί να ήταν μικροκαμμωμένες και ίσως όχι τόσο λαχταριστές όσο οι υπόλοιπες, αλλά γιατί να μείνουν στα αζήτητα ; Αδικία μεγάλη. "Και αυτές για να φαγωθούν φτιάχτηκαν", σκέφτηκα, και έκατσα και τις έφαγα. Έπειτα φρόντιζα πάντα να μην αφήνω τίποτα να αφάγωτο και κατέληξα χοντρός ! Μα τι μυαλό είναι αυτό που έχω...

Το θέμα μας όμως δεν είναι οι φρυγανίες και τα γεμιστά....Το θέμα μας είναι το nickname που το λυπήθηκα...Από την άλλη όμως σκέφτηκα πως ίσως να είναι και το πλεον κατάλληλο για μένα. Αφού όχι μόνο δε λέει τίποτα αλλά διακατέχεται και από μια υφέρπουσα σαχλαμάρα, ιδού πεδίον δόξης λαμπρόν να το ορίσω εγώ ο ίδιος. Να το ζυμώσω. Να φτιάξω εγώ το παρατσούκλι και όχι το παρατσούκλι εμένα...Αυτή η τελευταία σκέψη είναι και η μαγία του τρόπου ζωής που έχω επιλέξει και θέλω να ακολουθήσω.

Λοιπόν, από το nickname ξεκινάνε όλα ! Ή καλύτερα, από τη Φρυγανιά και το Ζύμωμα. Από το συναίσθημα, τη λογική και την αλληλεπίδρασή τους.

Η διαλεκτική αρχή της αμοιβαίας αλληλεπίδρασης των αντιθέτων, είναι ένα φιλοσοφικό δόγμα κατά το οποίο αναγκαία συνθήκη για την ύπαρξη εννοιών διαισθητικά και νοηματικά αντίθετων μεταξύ τους, είναι αυτή του αποκλειστικού, αδιαίρετου και δομικά ομόσπονδου ζεύγους.

Έτσι ακριβώς πρέπει να απαντάμε σε ένα παιδάκι 7 χρονών που έχει την εύλογη απορία : "Αφού ο Θεός είναι παντοδύναμος γιατί δεν μπορεί να σκοτώσει το Διάβολο και να ξεμπερδεύομε μια και καλή; "

Ο καλός ο παπας θα απαντήσει το ανεκδιήγητο, "Γιατί ο Θεός της Αγάπης θέλει όλα τα πλάσματα, και τα καλά και τα κακά να ζουν."

Μετά που θα μεγαλώσεις και θα αντιληφθείς ότι σε έπιασε κότσο ο τραγόπαπας θα επαναλάβεις την απάντηση στον επιστήμονα θεολόγο της ποιμαντικής στο Λύκειο και θα σου πει ότι "Ο Θεός της Αγάπης είναι κατά βάθος και δημοκράτης και μας αφήνει το δικαίωμα της Επιλογής."....Νο Comments...

Γιατί το θέμα μας δεν είναι να σχολιάζουμε μπαρούφες. Θα τα πιάσω άλλη φορά τα εκκλησιαστικά...

Όπως λοιπόν χωρίς κόστος δεν υπάρχει και ζημία (και αντίστροφα),
χωρίς Βορά δεν υπάρχει Νότος (και αντίστροφα),
χωρίς Ανατολή δεν υπάρχει Δύση(και αντίστροφα),
χωρίς πάνω δεν υπάρχει κάτω (και αντίστροφα),

χωρίς Κακό δεν υπάρχει, δε νοείται, δεν ορίζεται Καλό (και αντίστροφα)....

Το θέμα είναι πως ο Θεός ούτε της Αγάπης ούτε της Δημοκρατίας είναι. Ο Θεός είναι ένας αδιαίρετος και ομόσπονδος με το Διάβολο...

Οι δύο κόσμοι πορεύονται για πάντα μαζί, ισότιμα και παράλληλα, "συγκλίνοντας" όμως στο μοναδικό και ξεχωριστό σημείο του Σύμπαντος...στον Άνθρωπο...

Η ιστορία μόλις άρχισε....

5 σχόλια:

lee είπε...

Καλημέρα! Τα θεωρητικα περι δυάδων και θρησκειας, τα αφηνω στην Καρυατιδα, τα κατεχει.

Εχω το ιδιο θεμα με το λακωνιζειν. Στο γυμνασιο στα Νεοελληνικα μας μαθαιναν για τον Ριτσο (αν θυμαμαι καλα, εχουν περασει και δυο δεκαετιες @#$%^&*) και ποσο συμπυκνωμενος ηταν ο λογος του, πραγμα που με ειχε γοητευσει. Σε συνδιασμο με το "Λακωνιζειν εστί φιλοσοφειν" το πηρα πατριωτικα το θεμα.
Δυστυχως ομως καμια καθηγητρια ποτέ δεν μου ειπε μπραβο... Οι παρατηρησεις στο τελος της εκθεσης ηταν παντα μα παντα "καλή η επιχειρηματολογία σου, αλλα ανεπτυξε λιγο" Μεχρι που τελειωσα το Λυκειο δεν καταφερα ποτε να γραψω εκθεση πανω απο δυο σελιδες!

Βεβαια το Λακωνας σημαινει και αλλα πραγματα. Σημαινει πολεμιστης και σου ευχομαι να εισαι στη ζωη σου, γιατι οι υπολοιποι κανουν μπαντζι τζαμπινγκ στον Καιαδα....

CsLaKoNaS είπε...

:)

Αυτα τα περί θρησκείας δεν είναι θεωρητικά και δεν ακριβώς είναι η θρησκεία το θέμα μου σε αυτό το ποστ...Είναι μικρός τίτλος που έχω για τη διαλεκτική αρχή....

Βέβαια αν είναι έτσι τότε έχω γράψει μια μάλλον κακή έκθεση και εχω βγει εκτός θέματος...
Καμία φορά συνέβαινε και αυτό στο σχολείο. Έχω κρατήσει όμως πισινή...Όπως είπα και στο τέλος του ποστ "Η ιστορία μόλις άρχισε..."...

Πάντως ας περιμένουμε και τοποθέτηση της φιλτάτης Καρυάτιδος...Μπορεί να είμαι και εντός θέματος, δεν ξέρεις...

Καλημέρα...

lee είπε...

Οταν λεω θεωριες δεν σημαινει πως δεν συμφωνω με αυτα που γραφεις. Η φυση ειναι διττη, σαφως-σαφεστατα.

Και απο την στιγμη που δεν θα σε εξετασει κανεις, διαμορφωνεις το θεμα οπως γουσταρεις εσυ! :)

Ατθάνα είπε...

έχει ΠΟΛΥ ψωμί η υπόθεση και δεν λέει να την κάνουμε μέσω Blog.

ο άνθρωπος άνω θρώσκει...κοιτάζει ψηλά.
γιατί; αρχαία λέξη με σημασία.

για τους ρασοφόρους τους μελανούς καμία λύπηση. στον Καιάδα να ριχτούν...χωρίς σκοινιά.
Μαζί με τη θρησκεία τους που έχει κατακλέψει Πλάτωνα..Πλωτίνο...Πρόκλο..και άλλους πολλούς για να μπορέσουνε να προσελκύσουνε και να ξεριζώσουν ύπουλα την αρχετυπική μας συνείδηση και να γελειοποιήσουν την απαραμιλλη φιλοσοφία μας.

κι όλα αυτά δεν είναι θεωρίες, είναι πραγματικά γεγονότα.

περί δυισμού...χμμμ! παίζονται και κρύβονται πολλα πίσω από αυτή την έννοια...για ψάξε το, θα ιδρώσεις όμως! στο λέω.

όσο για τους Λάκωνες ή Λακεδαιμόνιους νοείται...ο λάκος με τους δαίμονες. όπου δαίμονας=δαήμων.
αυτός που γνωρίζει.
Και η γνώση δεν πρέπει να διαρρέει. Δεν είναι τυχαίο που ο χριστιανισμός κακοποίησε ΚΑΙ αυτή την έννοια και παραπέμπει σε σατανάδες, ΕΛΕΟΣ!
ο Λάκος όχι με την κυριολεκτική μόνο έννοια...οι συμβολισμοί είναι άπειροι..αυτά προς το παρόν!

χαιρετώ φίλτατε! ;)

Ατθάνα είπε...

παραδέχομαι ότι το..."απαραμιλλη φιλοσοφία μας" ακούγεται ολίγον τι μελοδραματικό και βαρύγδουπο!!!
....δεν παύει όμως να είναι!!!